Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan også vi med vårt lille frø kommer over i 2 trimester. Mye spenning og nerver har det vært, men nå kan vi endelig senke skuldrene litt. Hurra så deilig <3

Gleder oss til tiden framover :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og gratulerer med vel overstått 1. trimester:) j er selv i uke 14 snart og glad for å ha kommt så langt:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Hei jenter :)

Velkommen hit til andre trimester. Ja her er d veldig rolig og god stemning, ike så mye spøk og skumle historier i hvertfall :P

jeg er 16 uke på vei.

Skrevet

Velkommen! :) Jeg er selv 15+1 og føler tiden går sååååå seint. Er litt lengre mellom milepælene nå i 2.tri. Neste dato jeg venter på er ul om 3 uker... Og nyskjerrig som jeg er på om det er jente eller gutt i magen så går tiden veeeeldig sent :P

Skrevet

Virker som det er litt mer rolig her ja, ikke så mye skumle overskrifter ihvertfall :) Det er godt.

Gratulerer med 16 uker på vei <3

Skrevet

Det vil jeg tro er utrolig spennende, vi hadde første legetime idag, noe som var utrolig skuffende. Men vi blir iallefall henvist til første ordinære UL <3 blir kjempegøy å få vite kjønnet på den lille skatten vår :))) 12+3 er vi nå <3 Fikk flyttet terminen av legen, selv om jeg faktisk tviler litt på det da, hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...