Gå til innhold

Norge har barn som går til sengs uten å spise seg mett....Eldre som går uten nødvendige legemidler.....psykisk syke uten behandling...familier som går økonomisk konkurs...MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en på facebook som skrev den statusen der, men etter flere småhissige kommentarer fra uenige venner så slettet hun den. Der skrev de blant annet

"Mener du at Norge må være perfekt før vi skal hjelpe andre? Kan en ikke hjelpe andre uten å være perfekt selv?"

"Norge er flere ganger kåret til verdens beste land å bo i, vi har ingenting å klage over. De landene vi hjelper derimot, har mye å klage over, derfor hjelper vi de."

Jeg ignorerer konsekvent slike statuser. Jeg oppdaterer kanskje statusen min med noe hverdagslig slik at disse folkene ser at jeg er på facebook akkurat da og vet at jeg sikkert leser statusen demmes, og da skjønner at jeg ikke liker det de skriver ved å ignorere den.

Jeg vedder spiserøret mitt på at folk som skriver sånt på statusen sin, neppe donerer sine penger til fattige. Hvis de vet at barn går til sengs uten å være mette her i Norge, så bør de kanskje grave i sin egen lommebok fremfor å løpe på Ikea eller H&m for å kjøpe siste nytt.

Folk er så ufattelig dobbeltmoralistiske at jeg blir kvalm!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...