Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #1 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg elsker å lage mat og kommer nok til å servere deg alt fra knekkebrød med brunost til mer innvikla retter - gjerne fire-fem om vi skal ha en ekstra fin middag. Jeg forventer at du som gjest * sitter pent ved bordet * spiser med passelige spiseredskaper som er lagt fram * tørker deg på servietten, ikke på duken * er blid og hyggelig og koser deg i vårt selskap, og vi i dtt * jeg forventer at du ikke lager en masse styr av ting vi serverer som du ikke liker men jeg forventer ikke at du * skal spise mat du ikke liker * skal smake på ting bare for å tilfredsstille meg * spise opp det du har på tallerkenen din om du tilfeldigvis kom til å ta for mye av noe Om du ikke liker maten, er du velkommen til å spise bare ris eller salatblader eller hva du nå finner som du liker på bordet. Så lenge vi kan hygge oss sammen rundt bordet, driter jeg faktisk i hva du spiser eller ikke!! Og skulle du ikke like noe av maten, så er jo det litt synd (for deg), men da håper jeg du liker vinen, farrisen eller vannet. Velkommen til bords! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419301-kj%C3%A6re-gjest-i-mitt-hus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå