Gå til innhold

Om du hr hatt noen "ons", hvordan klarer du å tenke at det bare er ENgang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har hatt mer enn en ons. og for å si det slik, du går ikke inn for å ha en ons med noen du kjenner til eller noe, bringer lett følelser inn i det.

En ons er rett og slett ren sex, ikke ne følelser eller noe tull, du har deg med en, og ser han ikke igjen, ferdig med den saken.

Det var lett når man var dritt lei bedritende forhold! Kunne hoppe til sengs med noen, slippe det følelsesmessige, bare nyte det som skjedde med kroppen, og når jeg våknet på morgenen, så var fyren ute av hjemmet mitt, go ute aav livet mitt.

Vel. Om jeg ser en fin stol hos venninna mi så vil jeg jo ikke ha hele huset, selv om jeg prøvesitter stolen, og finner ut at den er okei å sitte i .

ONS er rett og slett bare sex. Dersom man vil ha hele pakken så flyr man ikke på byen og plukker med seg den kjekkeste, bruneste, rikeste og drar hjem og puler. Dersom man derimot er kåt og vil ha ett ligg plukker man med seg det første og beste, (og kanskje kjekkeste, bruneste, rikeste) man finner på byen. Jeg har aldri våknet dagen etter å ønsket det kunne blitt noe mer. For jeg har ikke hatt ONS i de periodene hvor jeg har vært hypp på å få meg type. Og jeg har heller ikke vurdert mine ONS i forhold til om de er kjæresteemner. Både jeg, og de har vært ute etter sex. Punktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...