Gå til innhold

Hvordan er formen til dere jenter, uke 40 ? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært noe små slapp i det siste...

-Løs og oppblåst i magen

-Kraftige kynnere

-Små kvalm til tider

-Dårlig matlyst

-Mens-murring i rygg og mage på natten

Gosh, føler at dette ble et syte-innlegg!

Hvordan er det med dere andre? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke noe særlig ut,men det er lov å syte litt nå på slutten!

Jeg føler meg selv i kjempegod form! Baker,vasker,trener,går turer etc, for jeg kjeder meg litt. Har en del kynnere, men that`s it! Føler meg som en tikkende bombe...håper at det setter i gang av seg selv snart!:)

Skrevet

Jeg er trøtt og lei og har virkelig lyst til å få ho ut... Har litt høyt blodtrykk og litt proteiner i urinen men på siste kontroll hadde blodtrykket gått ned litt. Bekymrer meg for å gå lenge over tiden med snuppa siden sambo må reise ut på jobb i nordsjøen 7.august og jeg blir da alene hjemme med babyen og storebror på 2 år i 2 uker...

Ellers har jeg masse kynnere, maserier, tung i hodet og trøtt. Vondt i bekkenet og er veldig hoven i fingrer og bein pga vannansamling...

Skikkelig syteinnlegg d her da! Heldigvis snart i mål! :)

Skrevet

Ikke så bra her heller!

Kvalm

Kraftig bl

Vonde kynner på nattestid

"Menssmerter" i magen

Nedpress bak(?)

Varierende matlyst

Stuptrøtt (pga manglende søvn)

Hodepine

Vann i beina

Vaaaarm - selv om det ikke er noe sommer her jeg bor

Godt med et syteinnlegg! :D Var disse tingene jeg kom på i farten!

Skrevet

Vi har da lov til å syte ekstra mye nå!

Nå har mens-murringen i ryggen tatt seg skikkelig opp! Er jo fae* så vonde! Lurer kanskje på om det skjer noe snart.. *håpe*

De kommer i skikkelige tak, med ca. 5-7min intervall og varer i ca. 70sec! :o Men det er jo ikke første gang de har vært så regelmessige på meg da, så får vel smøre meg med tålmodighet og håpe vannet går snart :P

Skrevet

Termin i dag, og har den siste tiden vært i knallform!! :) Sovet godt, gått lange turer og gjort masse husarbeid!

- Vært litt trøtt akkurat i dag, men ellers ikke noe annet å klage på enn at det ikke skjer noen verdens ting!! Bare kynnere, menssmerter og litt nedpress! Om det bare kunne ha tatt seg opp, og blitt fødsel i stede!! ;)

Skrevet

Termin i dag jeg også - og litt lei må innrømmes...

Kan ikke gjøre stort før kynnere og isjassmerter stråler ned i beina, så mest av alt syns jeg det er kjedelig å vente. Har mensmerter, nedpress og er supervarm. Det er jammen mange positive sider ved de siste dagene!?! Håper på at noe skjer i natt - det var da det startet sist!

Lykke til jenter!

Skrevet

Her er det fremgang iallefall!! :D

Har hatt vonde rier i hele dag, så ringte føden og kom på sjekk..

Er helt moden og myk med 2cm åpning! :D Yeeey.. Blir gøy å se hvor lenge jeg må vente på lille mini nå! :D

Skrevet

Så gøy da Anjapija!!! :) Veldig spennende natt forran deg da, endelig noe som er på gang! Ikke så mye koselig å se på på tv med alt som er skjedd i Oslo idag så får håpe vi får en koselig nyhet i morgen fra deg! :)

Skrevet

Så kjekt Anjapija! Muligens du har født nå :) Lykke til!!

• 4 uker senere...
Skrevet

23 juli kl.16.22 ble lille mini født! :D

Skrevet

ÅÅHH - sånn vil jeg også ha det! Er i uke 38 men kraftige kynnere hemmer all bevegelighet. Tungt å kjøre bil også!

Kos deg og lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...