Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Har vært noe små slapp i det siste... -Løs og oppblåst i magen -Kraftige kynnere -Små kvalm til tider -Dårlig matlyst -Mens-murring i rygg og mage på natten Gosh, føler at dette ble et syte-innlegg! Hvordan er det med dere andre? =)
allimac82 Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Høres ikke noe særlig ut,men det er lov å syte litt nå på slutten! Jeg føler meg selv i kjempegod form! Baker,vasker,trener,går turer etc, for jeg kjeder meg litt. Har en del kynnere, men that`s it! Føler meg som en tikkende bombe...håper at det setter i gang av seg selv snart!
Maia&Mathias <3 Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Jeg er trøtt og lei og har virkelig lyst til å få ho ut... Har litt høyt blodtrykk og litt proteiner i urinen men på siste kontroll hadde blodtrykket gått ned litt. Bekymrer meg for å gå lenge over tiden med snuppa siden sambo må reise ut på jobb i nordsjøen 7.august og jeg blir da alene hjemme med babyen og storebror på 2 år i 2 uker... Ellers har jeg masse kynnere, maserier, tung i hodet og trøtt. Vondt i bekkenet og er veldig hoven i fingrer og bein pga vannansamling... Skikkelig syteinnlegg d her da! Heldigvis snart i mål!
NostraStoria Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Ikke så bra her heller! Kvalm Kraftig bl Vonde kynner på nattestid "Menssmerter" i magen Nedpress bak(?) Varierende matlyst Stuptrøtt (pga manglende søvn) Hodepine Vann i beina Vaaaarm - selv om det ikke er noe sommer her jeg bor Godt med et syteinnlegg! Var disse tingene jeg kom på i farten!
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2011 Vi har da lov til å syte ekstra mye nå! Nå har mens-murringen i ryggen tatt seg skikkelig opp! Er jo fae* så vonde! Lurer kanskje på om det skjer noe snart.. *håpe* De kommer i skikkelige tak, med ca. 5-7min intervall og varer i ca. 70sec! Men det er jo ikke første gang de har vært så regelmessige på meg da, så får vel smøre meg med tålmodighet og håpe vannet går snart
julibaby10 Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Termin i dag, og har den siste tiden vært i knallform!! Sovet godt, gått lange turer og gjort masse husarbeid! - Vært litt trøtt akkurat i dag, men ellers ikke noe annet å klage på enn at det ikke skjer noen verdens ting!! Bare kynnere, menssmerter og litt nedpress! Om det bare kunne ha tatt seg opp, og blitt fødsel i stede!!
Lakrisogvin Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 Termin i dag jeg også - og litt lei må innrømmes... Kan ikke gjøre stort før kynnere og isjassmerter stråler ned i beina, så mest av alt syns jeg det er kjedelig å vente. Har mensmerter, nedpress og er supervarm. Det er jammen mange positive sider ved de siste dagene!?! Håper på at noe skjer i natt - det var da det startet sist! Lykke til jenter!
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2011 Her er det fremgang iallefall!! Har hatt vonde rier i hele dag, så ringte føden og kom på sjekk.. Er helt moden og myk med 2cm åpning! Yeeey.. Blir gøy å se hvor lenge jeg må vente på lille mini nå!
Maia&Mathias <3 Skrevet 22. juli 2011 #9 Skrevet 22. juli 2011 Så gøy da Anjapija!!! Veldig spennende natt forran deg da, endelig noe som er på gang! Ikke så mye koselig å se på på tv med alt som er skjedd i Oslo idag så får håpe vi får en koselig nyhet i morgen fra deg!
NostraStoria Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 Så kjekt Anjapija! Muligens du har født nå Lykke til!!
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 17. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2011 23 juli kl.16.22 ble lille mini født!
Gloria ** Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 ÅÅHH - sånn vil jeg også ha det! Er i uke 38 men kraftige kynnere hemmer all bevegelighet. Tungt å kjøre bil også! Kos deg og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå