Gå til innhold

På vent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager før termin, så er liksom alt "på vent". Jeg står opp om morningen, dusjer og spiser frokost. Sier "hadet" til min kjære som går på jobben. Jeg gjør småting her hjemme men venter mest på at han skal komme hjem fra jobb.... Når han kommer.... så venter jeg liksom på at kvelden skal komme... og på å legge meg... og på å vente på om kanskje noe skjer i natt?

om kvelden venter jeg på å sove... for kanskje og våkne til at noe skjer...? For så og våkne til en ny dag uten noen tegn til noe som helst...

og sånn går dagene... i evig ventemodus....

Jeg klarer liksom ikke "roe" meg ned med ventingen. Jeg klarer ikke sette meg ned med en god bok.... jeg går rundt og stress-venter ...

Gleder meg til fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg SÅÅÅÅ igjen! Jeg klarer heller ikke å roe meg. Idag har jeg bakt, vasket og holdt på. Klarer å lese bok når det er fint vær og jeg kan sole meg ute slik som i går. Tikk,takk,tikk,takk...tiden går litt sakte ja...3 dager over termin og kan vel regne med en uke til...Jååån!

Skrevet

Kjenner til det samme! Syns tiden går veldig seint, og ikke er jeg i stand til så mye heller pga skranglete bekken.

Går og håper at noe skal skje snart!

Dagens høydepunkt er når jeg kan lage middag og mann og barn kommer hjem.

Så er det å grue seg til legging siden det er altfor vondt å ligge, i tillegg er jeg stuptrøtt. I morgen er det kun 2 dager igjen før igangsettelsen og UL termin, håper så inderlig at ting heller skjer av seg selv før den tid!

Skrevet

Venter venter venter her også!

Skrevet

Skjønner så godt hva du mener;))) Her ventes det også... Gleder meg til noe skjer. I mellomtiden prøver jeg å lese litt, strikke, gjøre husarbeid og selvfølgelig svippe innom disse nettsidene da;))) Masse lykke til til alle ventende:)

Skrevet

Etter to slappe, halvsure, hormonelle dager med datteren min på 6 (hun får se endel film om dagene, jeg skal innrømme det;) fikk jeg endelig opp giret littegrann i dag. Vi har vært på bytur, shoppet litt, spist lunsj på en koselig kafe og da vi kom hjem lagde vi vafler og muffins som hun "solgte" til noen venner som kom på besøk. Endelig en positiv og fin dag som ikke ender med at jeg blir deppa fordi det enda ikke har skjedd noe (har også termin 27.07)!

Nå skal jeg ta en runde med mannen og satse på skikkelig action i natt!

Og dersom det ikke skjer noe er det i det minste helg, så andre folk også har fri. Ikke bare ventende vordende mødre med hormon-issues og utålmodige sjeler.

God ventetid jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...