Gå til innhold

Velferdspermisjon med lønn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får opp til en dag for skolestarter og opp til tre dager for bhg start.

Så da er det opp til oss om det blir for første skoledag eller første dag i sfo.

Vi har deror valgt å ha tilvenningen i sfo i siste delen av ferien vår slik at vi kan bruke den ene dagen til første dag på skolen.

jeg bare lurer å dette er ikke for å virke frekk på noen måte, men trenger virkelig 6åringene deres tilvenning for sfo? her sendte vi de bare rett i sfo uten noen tilvenning de er jo vandt med å klare seg selv i fra bhg å endel av barna går jo i samme sfo. men mulig vi er rare :P

De fleste har en tilvenningsdag, hvor de anbefaler at foreldre er der den første timen, og eller er lett tilgjengelige. Det er en stor skolekrets, som gjør at det noen ganger kun blir en liten kjerne igjen av den kjente gjengen fra barnehagen. Det er grunnen til at jeg spør... Andre steder er det jo nesten slik at hele SFO er en videreføring av de man gikk i banrhagen med men slik er det ikke hos oss. Sikkert derfor SFO også har en slik "trygghetsdag" slik at ungene får en myk start og ikke bare blir kastet inn i det. Med en god start går dete hele så greit senere også

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...