HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Skal kjøre fra møre og romsdal til oslo nå i sommer og er litt bekymret for reisen, da hun av og til blir utålmodig når hun er våken og kjører bil.. Noen som har smarte tips ang leker eller diverse som funker bra? Sleng gjerne på pris og hvor man får tak i det også Håper å maaange svar
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Det var vel omtrent på den alderen at vi kjørte på 7 timers tur med førstemann her. Da kjøpte vi en dvd-skjerm på Coop, og et par Teletubbies-dvder, og gutten som hater å sitte rolig, satt som fjetret. :-) Ble jo selvsagt noen flere stopp enn om vi hadde kjørt uten småtting, men det var første gang han fattet interesse for tv.
El1 Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Vi har kjørt mye bil med sønnen vår på 7 mnd. Hvis han ikke skal sove sitter en av oss bak sammen med han og gir han leker, da holder han ut lenge, kommer jo en ny leke når han går lei av forrige. Jeg skal også snart prøve dvd, han ser mye på drømmehagen hjemme. En annen ting som hjelper er noe å spise på, en kavring, kjeks feks. Vi har kjørt bil med han i 5 timer uten at han sov og uten at vi måtte stoppe...
Tingenes Herre Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Jeg henger opp forskjellige leker i plastlenker i nakkestøtten foran henne, så leker hun med dem og plukker dem ned en etter en. Funker bra. Når alle lekene er lekt opp, bytter jeg dem ut med nye. Kan holde henne opptatt lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå