Gå til innhold

Når lærte din baby å krabbe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min datter ålet seg ikke i det hele tatt, kun rotering og bittelitt åling. Når hun var 6,5 måned kom hun seg opp i krabbestilling, og når hun var 8 måneder krabbet hun virkelig fort og ordentlig:-) Da begynte hun å reise seg mot ting også.

Nå er hun 14 måneder og ser ikke ut til at hun har hastverk med å gå enda... Men det er egentlig like så greit for min del:-)

Min gutt var veldig tidlig ute med krabbing. Han var mellom 5 og 6 månder. Men det tok lang tid før han gikk, han var over året ;-)

Tipper jenta/gutten di/din er oppe på alle fire snart, om ikke så er det helt normalt at det tar tid. Alle barn er forskjellige. Søsteren min lærte seg aldri krabbe, men da hun var godt over ett år gikk hun plutselig en dag, stødig som en mann fra første skritt.

Hun ålte til hun var rundt 8 mnd. Da reiste hun seg opp langs bordet og når hun kunne stå kom krabbingen. Hun gikk da hun var 10 måneder og gikk alene da hun var 1 år. Tok ganske lang tid før hun torde å slippe taket;)

Størstemann lærte seg å krabbe når han var 6,5 mnd. Veldig tidlig ute da. Åla seg vel en uke før han var oppe på alle fire :)

Nr 2 lærte seg å krabbe da han var 8 mnd, åla vel en ukes tid han å før han begynte med krabbinga :)

Når de først har begynt å skjønne konseptet så går det fort :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...