Gå til innhold

Pampers vs Libero (eller andre bleier)?

Anbefalte innlegg

Vi begynte med Libero da ungen var nyfødt, men prøvde etter hvert Coop-bleiene pga god omtale og svært lav pris (20 kr for 66 bleier med Coop-kort!). VI liker dem godt og bruker kun dette merket. Gutten her har sjelden avføring, og det kommer ofte store mengder når det første kommer. Har aldri hatt lekkasje med Coop.

Pampers har jeg aldri likt pga lukt, og da jeg prøvde Libero igjen for en liten stund siden, synes jeg jammen men det luktet urin ganske fort av dem også. Har lyst å prøve Landlord, mest av nysgjerrighet, men også fordi de aldri har Coop str Maxi på den lokale Obs-butikken. Er det tilfeldig, eller vet noen om denne størrelsen er generelt vanskelig å få tak i?

Fortsetter under...

For litt over en mnd siden byttet vi fra libero til pampers. Bruker også litt av coop bleiene og er fornøyd med de! Fikk pampers den 6mnd pakka fra rimi og syns det var myke og gode. Er enig i at de lukter litt tiss, men det gjør visst libero merka jeg også etter å ha brukt coop bleiene ei stund.

Jeg har stort sett bare brukt Pampers. Kjøpte Libero da de hadde den halvpris kampanjen, men samme dag som det var over byttet jeg til Pampers.

Passform: Pampers er tynnere, mykere og passer mine "små" barn.

Lukt: Libero sine stinker bare det kommer littegrann tiss i, synes jeg.

Pris: Kjøper de svære pappeskene med Pampers og mener det er billigere enn Libero.

:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...