Gå til innhold

Noen spørsmål om oralsex... Pinlig tema, men har ikke så erfaring på det så håper på svar ;)

Anbefalte innlegg

Altså.. jeg tenker at hvis jeg skal gi oralsex, og jeg ønsker å gi ham det for å gjøre det godt for ham, ikke nødvendigvis at det skal føre til sex etterpå... hvis jeg f.eks har mensen... Da vil jeg jo gjerne at han skal få orgasme. Hvordan gjør dere det? Får han lov å komme i munnen deres? Er vel ikke særlig romantisk å spytte det ut på lakenet, eller løpe til en vask for å spytte.. har aldri forsøkt å få det i munnen og svelge, men det går kanskje helt greit? Jeg syntes at sæden til eksen luktet så kvalmende, men er kanskje ikke slik hos alle... Og hva gjør dere hvis han ikke kommer i munnen, altså..., lar det gå på kroppen deres, hans, lakenet, eller?

Skulle tro jeg var en fjortis med null erfaring her hehe.. men er litt usikker på dette, og vil gjerne gjøre det godt for kjæresten min.

Noen som har noen tips om hva gutta liker forresten? Hvordan gi best mulig oralsex?

Og hvis noen synes dette er upassende å spørre om, så bare la være å lese og svare da vel ;)

Fortsetter under...

Jeg lar han komme i munnen min og så spytter jeg det i en vaskeklut eller papir. jeg klarer ikke å svelge..

Jeg suger, runker og bruker brystene samtidig...

Din advarsel om å la være å lese, kom altfor sent!! :P

Jeg svelger IKKE. :)

Synes det smaker og føles ekkelt.

Dog har jeg en gang hatt en partner hvor sæden smakte godt!

Så det KAN skje.

Fjerner munnen da det går, det går helt fint om han bare spruter litt rundt omkring. ;)

av og til svelger jeg, men synes ikke det er 'godt', litt kvalmt egentlig... andre ganger spytter jeg det ut med en gang. noen ganger slutter jeg akkurat i det han kommer og runker ham til han har tømt seg i stedet.

hehe... ja det er vel egentlig bare å prøve seg fram. Men er jo greit å gjøre et lite inntrykk av at man ikke er heeeeeelt ny på området på en måte, når man begynner å bli godt voksen liksom ;)

HI

Annonse

Min mann vil ikke komme i munnen min. Synes det blir for "voldsomt".. Altså han er så sensitiv på penishodet at det nesten er vondt.

Så jeg suger til han sier han kommer, så runker jeg han. Går som regel oppover magen hans da...

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å la være å brekke meg om han hadde kommet i munnen min.. Synes det smaker kvalmt...

Jeg har aldri spyttet ut, og jeg har sugd mang en tissefant til orgasme. Basert på lang erfaring (med maaange partnere) er det det ultimate turn-off om jenta spytter ut. Om hun derimot svelger booster det selvtilliten så til de grader at orgasmen kan vare dobbelt så lenge. "jeg er så deilig å sexy og smaker så godt at hun svelger min sæd". Menn er enkle. Spør han hva han vil, og du vil helt sikkert få et kurrant svar. Noen få jeg har møtt syns det er digg å sprute på puppene, men kun som en avveksling, helst vil de komme i munnen. Og jeg vil ikke ha griseriet rundt om.

Dersom man syns det smaker høgg er det enkelt å slippe smaken: Man unngår å ha luft i munnen like før han kommer, mens han kommer og frem til han har sprutet ferdig og man har svelget. Skap et vakuum med munn, lepper og penis, slik at han pumper rett inn bakerst i munnen, da svelger man enkelt uten at sæden kommer på tungen hvor smaksløkene sitter. Men slipp altså ikke til luft.

God fornøyelse.

Takk for tips :) Det jeg er litt redd for er å la ham komme i munnen min, og svelge for første gang, og så ender det med at jeg brekker meg og kaster opp igjen eller noe hehe... det ville vært en smule pinlig med ny kjæreste som man ønsker å imponere litt ;)

HI

Er jo bare å være ærlig på det da.. At du vil prøve, men ikke har gjort det før og ikke vet hvordan du vil reagere...

Tror de aller fleste mannfolk skjønner det og synes det er herlig at du har lyst.

Om han er så ny at dere ikke kan snakke om sånt, bør du kanskje vente litt?

Jeg lar han heller ikke komme i munnen min, jeg suger og runker og slikker, når han nermer seg liker han ofte å runke siste selv, der jeg tar over til slutt og at han kommer utover puppene mine.

Jeg svelger innimellom og andre ganger vil mannen komme i ansiktet mitt.. Får litt i munnen da, men gjør meg ingenting.

Nå smaker ikke mannen min fælt da, men jeg har vært borti en som hadde ganske ekkel smak på sæden så da brakk jeg meg og sugde aldri han til han kom flere ganger.

Om du ikke har gjort det før så tror jeg det er lurt om du sier det til han uansett alderen din.

Tror rett og slett ikke at å svelge er noe alle har prøvd.

Så tror det er best om du forteller partneren din at detter noe du vil gjøre, men at det er noe du ikke har prøvd før.

Innimellom svelger jeg, andre ganger spytter jeg dikre ut det som kommer inn, er ikke turn off for min i hvertfall :) Enkelte ganger sprutes det overalt, han har et par meters radius på spruten sin, og jeg har fått det både i fjes og hvorsom helst på kroppen.

Jeg suger han minimum 2 ganger på de 4 dagene jeg har uka mi, ellers har vi sex hver dag og han er en kåting, jeg elsker å gi han en blowjob også da, synes det er utrolig sexy og pirrende :)

Annonse

jeg har ingen problemer med at mannen kommer i munnen min,men det er en slags teknikk på det og.Jeg har masse spytt i munnen og passer på at sæden treffer det.Ikke ned i svelget eller opp i munnhulen,det takler jeg ikke.

Om man ikke orker å få det i munnen er det bare å fjerne ansiktet når han kommer,men runke han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...