Gå til innhold

Nå prøver vi igjen ...

Mamma til to guttegull

Anbefalte innlegg

Så har vi gått igang med å prøve igjen. Etter MA i våres og Cytotec fredag 15. april, har jeg nå hatt to menstruasjoner. Har gått til innkjøp av eggløsningstestere og håper at jeg blir gravid om ikke så lenge.

Etter å ha hatt to MA (i uke 8-9, sommeren 2009 og nå), så er jeg litt "redd" for hvordan dette skal gå. Synes det å miste er en stor påkjenning, men vi har heldigvis lillegutt å glede oss over, som er 1 år :)

Håper dere andre her inne holder motet oppe og ønsker dere en flott sommerdag!!

Fortsetter under...

Heia,

jeg er nylig ankommet dette forumet, men vil iallfall benytte meg av anledningen til å få ønske deg lykke til med prøvingen og at på det tredje skal det gå:) Mistet selv i uke 6 som førstegangsgravid, og så urolig jeg var da for å miste, kan eg godt forestille meg at du er utolig etter å ha opplevd det forfedelige 2 ganger selv. Men vi veit iallfall at vi kan bli gravid, og med en fra før for deg så ligger alt til rette for at det kan gå bra denne gang! Så ønsker deg lykke til og nyt resten av sommeren!

Tusen takk, viervindens!

Trist at du har mistet. Det er fryktelig tungt. Utrolig hvor fort man blir knyttet til denne "baby'en" og hvor fort man begynner å bygge rede og legge planer. Håper du har noen rundt deg nå. Jeg fant mye trøst her inne. De rundt meg har liksom ikke klart å sette seg inn i situasjonen. Det eneste jeg har fått høre er; "ja, du vet jo du kan bli gravid" og "det skjer jo med så mange" ... Det er alltid godt å prate med noen som har de samme erfaringene.

Sender deg mange varme oppmuntringsklemmer og krysser fingrene for deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...