Gå til innhold

Mens vi venter på barnehageplass... :) Vil noen leke med oss?

Anbefalte innlegg

Jeg er er en trebarns mamma som venter på barnehageplass til minstemann... Og mens vi venter, vil jeg være mest mulig hjemme med ham før det braker løs. Jeg har ledig plass fra 2 januar t.o.m. juni 2012. Tenker å passe en eller to barn i tillegg.

Jeg kan passe fra midten av desember også, dersom det skulle være behov. Kan også avtale nærmere om behovet deres skulle vare lenger enn ut juni! Satser på å ta ferie i juli.

Jeg er gift og har som sagt tre barn, minstemann er nå 8 mnd snart og de to eldste går på skolen og blir 7 og 9 år. Alle gutter :)

Vi bor i Bjørndalsbrotet / Loddefjord.

Dersom dere ønsker at jeg passer babyen deres denne perioden, send meg en mail, så kan vi snakkes :)

[email protected]

Fortsetter under...

Hei.

Jeg heter Darina og kommer fra Builgaria. Jeg bor i Bergne sentrum.Jeg er 48 år og har stor erfaring som dagmamma i Hellas. Jeg kan begynne umiddelbart og kan jobbe heltid eller deltid, mandag til søndag, på dag- eller natt- tid. Jeg liker å passe barn og er en veldig ansvarlig damme. Jeg koker fantastiske retter, supper og deserter. Kan også vaske barnas klærne og renholde huset/leiligheten. Ta kontakt med meg: 97689565 eller [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...