Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen i dag, på dag 26. Jaja, kan ikke gjøre annet enn å se fremover og prøve på nytt neste mnd :)

Storkebarn: Hvordan går det? Testet igjen? ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, det var synd. Håper det går din vei neste mnd. :)

Testet igjen i dag tidlig og nå var den svakt positiv igjen.. Håper eg får eit skikkelig svar snart, så eg slepp å gå å fundere og kjenne etter så felt. ;)

Skrevet

så spennende storkebarn:)

Her har jeg hatt små blødninger i dag, og i trofast stil betyr det spotting i to dager frem til skikkelig mens på ikm om to dager...

men har jo skjønt at vi bommet på el selv om jeg testet denne mnd. Puppene har vært en god indikasjon på graviditet tidligere, og de har vært tydelig ikkegravide denne gangen. Blæ! Lei av å prøve!

Da er det over i 1.år som prøvere....:(

Skrevet

Har ikm mot slutten av uka, men spottet for et par dager siden så TR kommer vel innen søndag som vanlig.

Skrevet

Uff krysser fingrene for at TR ikke dukker opp hos deg likevell..

Her er det fremdeles ingen tegn til TR men sitter med en ordentlig dårlig følelse, helt sikker på at testen blir negativ i morgen eller fredag..

Skrevet

Hiver meg på her jeg :-) ikm søndag 07.aug. Hvordan går det jenter?

Skrevet

Jeg testet nettopp med morgen urin i dag og det lyste "gravid" mot meg! Kan ikke tro det er helt i sjokk!!

Skrevet

HURRRAAAA <3 GRATULERER !!!! :D

Er ny som du ser her inne, mn må innrømme jg har snik lest litt på dere....jg har IKM i går dn 3 ingn tegn t tanta ennu mn har EKLE stikninger i livmora såååååååååååå.........vel jaja vi får se !!! Kos dg md positiv test og nyyyyyyt dn fantastiske følesen !!! stoooor klem :D

Skrevet

Tusen takk!!! :D:D

Kan jo hende du også er gravid;) jeg hadde/har ingen symptomer..

Krysser fingrene for at når du tester så blir den også positiv:)

Stor klem tilbake:)

Skrevet

Gratulerere så masse med positiv test :-D så herlig å høre! kos deg å nyt den følelse, den er sjelden ;-)

Jeg skla springe ned til apoteket i lunchen å kjøpe en test, så får jeg svidd en sånn av idag jeg og. ikm på søndag, litt tidlig, men jeg klare ikke la være :-p

Ha en super dag, å GRATTIS atter en gang :-D

Skrevet

Melder meg inn her jeg også, ikm den 6.aug. Har ingen symptomer, men har hatt mensmurringer i en uke ca. Men det hender jeg har over perioder.. Testet i går, men ikke med morgenurin. Den viste ikke noe. Så tror ikke det er noe,men lever i håpet :)

Skrevet

Tusen takk:)

Du må holde oss oppdatert på hvordan det går da;)

Skrevet

Tok test for en time siden, og 10 min etter negativ test kom mensen.

Så da får vi bare prøve igjen! :D

Lykke til til dere andre. Håper dere får positive tester :):):)

Skrevet

GRATULERA!!! :-D

Jeg fekk svar på blodprøven min i dag, å den sa eg er gravid!! :-D

Har sittet på jobb etterpå og ikkje klart å konsentrere meg, er heilt skjelven.. Håpe berre da heldt seg sånn. :)

Veldig trist med dere som har fått tr på besøk. :-/ håper det går bedre neste mnd. *krysser fingrene*

Skrevet

GRATULERER så mye til deg også!! :D:D

Kjenner meg igjen i det du sier, skal på jobb i kveld, og kommer til å være helt i min egen verden...

Var i byen tidligere i dag, men fikk ikke shoppa noe (noe som er uvanlig:p) for gikk bare rundt i min egen lille verden... hehe

*krysser fingrene for alle som ikke har testet enda og for de som det ikke klaffet for denne mnd, neste mnd er nok en bedre mnd*

Skrevet

Tok en test klokken to i dag (er 3 dager før ikm), men den var heeelt blendahvit, ikke engang tegn til skyggestrek :-(

skuffa... :-/

Har fortsatt hodepine, å "menssmerter"... kanskej tanta som er på tur.

Skrevet
:) kan hende mn tør ikke teste enda, er for tidlig egentlig og har holdt på md prøving siden november md utallige tester som var negative så no venter jg bare til jg skal til gyn. i slutten a mndn !!! mener ikke være negativ mn har vært så mye tull md dn tanta d siste halve året fex: i sommer ha jg kun hadd ei uke kor ho holdt sg borte,så nå nyter jg i grunnen bare å slippe styret,mn d ligger klart ;p mn for all del ikke missforstå jg håper SELVFØLGELIG !!!! .klem. :)
Skrevet

Gratulerer t deg også, kjempe koselig NYT d !!! Lykke til ;D .klem.

Skrevet

Jeg hadde ikm igår eller idag, men ennå ikke noe tegn til tanta:) har vært litt småkvalm, litt trøtt, bittelitt øm i puppene, noe som er ganske uvanlig, for etter jeg fikk lillegutt for 4 år siden har jeg nesten ikke hatt noe særlig følelse i de, også har jeg fått noen dråper melk, og idag på jobb ble jeg svimmel og holdt på å besvime, slik hadde jeg det de 4 første mnd sist jeg gikk gravid. Så håper at det sitter en spire her nå, men tørr ikke helt ta en test og syns egentlig det er litt rart om jeg er gravid fordi CB fertilitetsmonitoren registrerte ikke EL.

Skrevet
:D absolutt lov å håpe !!!! Jg sku hadd tanta på onsdag og nu har stikningene gitt seg og jg er unormal trøtt........mn prøver å ikke tenke på d....som du ser ikke 100% vellykket :) Synes ikke du skal stole 100% på at dn ikke registrerte EL, i følge disse testene jg har tatt altså EL tester så har jg ikke EL i det hele tatt og når jg nevnte d fortvilt til gynen så lo hun bare og sa at eg ikke sku stole blindt på slike tester !!! Så her bare venter jg og jubler for hver dag som går uten tante besøk og stor koser mg md gutten min på 3 og en fantastisk høst her nord !!!! HÅPER ingen av oss ser tanta i helga og kan nyte den !!!! StOr helge klem fra nord !!!
Skrevet

Har ikke fått TR enda og egentlig ingen tegn til den. Men tillater meg ikke å håpe for mye,kan fortsatt komme innen søndag. Jeg spottet bittelitt for en liten uke siden og tekte at da kommer TR snart,men har ikke vært antydning til brunlig utflod som jeg pleier å ha før mensen etter det. Men hadde ikke spottiing/festeblødning sist jeg var gravid så tror liksom ikke jeg er gravid siden jeg hadde det nå.

Men har vært sinnsykt trøtt! Trodde jeg holdt på å bli dårlig,var skikkelig uggen i kroppen og sover mye! Men får se,har ikke test hjemme så må nøye meg med tolmodighet.

Skrevet

Tiden før IKM:

hadde skikkelig EL slim så satte inn aksjer de dagene

stikkninger i magen et par dageretterpå

ble plutselig sinnsykt trøtt,( sovet mye uten at det hjelper)

forstoppelse

tungpustet

mistet lysten på sjokolade og godteri

slapp og sliten, følelsen av å holde på å bli syk,gikk over etter et par dager med mye hvile

spottet en uke før IKM-hadde ikke festeblødning sist så var vel mensen i anmarsj...IKM mellom torsdag og søndag denne uke.

Måtte bare teste i ettermiddag og den viste

GRAVID 2-3!!!!!<3 :D

Skrevet

Har ikke helt gått opp for meg enda..tror det liksom ikke. Har prøvd en stund,men ikke satt inn så mange aksjer,kun tiden før og rundt EL.

Så gleden er stor. Men, og det irriterer meg at det må være et men. Er redd den ikke skal sitte,eller at det skal være noe galt,eller at jeg skal bli dårlig,eller at noe går galt med meg eller den under fødselen(så fødsel på tv på onsdag..:/)

Og redd jeg skal bli veldig plaget siden jeg merket så mye i kroppen så tidlig!! Merket INGENTING med forigemann før langt uti svangerskapet.

Skrevet

Gratulerer så masse med spira! :)

Dryss litt babystøv over hit :)

Jeg testet nå i ettermiddag, den viste negativt:( men ingen tegn til tante ennå, så får vel vente noen dager til med å ta ny test visst ikke tanta dukker snart.

Skrevet

Gratulerer så masse :D

Her venter jg fremdeles !!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...