Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på følelsen av at vi er en hel flokk med damer som finner ut at vi er blitt gravide denne uka :-)

Så jenter.. hvordan er ståa?

Jeg har IKM fredag 5.aug, hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har IKM tirsdag 2 August.

Første prøve periode .

Spennende :D

Skrevet

Jeg har, som deg, IKM 5. august.

Får håpe det er vår tur denne gangen! :)

Er det første gang eller har du barn fra før?

Skrevet

Jeg har ikm 3 Aug ... Har vert litt små kvalm etter EL men pleier være litt kvalm når jeg har EL .... Ellers e Alt som normalt

Skrevet

Hører nok til i denne gjengen jeg, så får flytte hit fra uke 30:)

Har ventet på el i over en uke nå, men ser ut til at jeg får positiv test i morgen eller lørdag:)

El for dere andre også eller?? jeg tenker ikm blir 6 eller 7 august. Krysser fingrene for at dette er uken!

Skrevet

Har IKM 6.august... 9pp... men gir aldri opp... ;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror IKM er enten søndag 31 juli eller mandag/tirsdag 1-2 august. Derfor er jeg midt i mellom:) Håper selvfølgelig å ikke se noe til tanta på et års tid som sist. Idag fikk jeg litt smertelignende følelse i venstre del av livmoren men det kan også ha kommet av andre ting. Jeg har også fått en intens kløe der nede som ligner sopp, mulig graviditets-tegn. Men det som er litt pussig med min mens er at jeg får litt før-blødninger en ukes tid før mensen kommer ordentlig...bør jeg kanskje sjekke hos en gynekolog om alt er bra? Har ikke vært der på år. Dette er forresten 1pp. Que Sera Sera.

Skrevet

Flott at vi er mange :) Krysser fingrene for alle!

Storkebarn: Vi har ingen barn fra før. Enn dere? Dette er forresten vår 2. pp. Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Hei.

jeg kjente nettopp ett kjempe stikk på venstre side.

Kan det være egget som festet seg jeg kjente?

Hadde egg løsning for 3 dager siden..

Skrevet

Vil ha baby<3: Oj, så spennde :D Kanskje det er festesmerter, ja. Har kun hatt ekstreme el-smerter på torsdag og fredag. Ikke noe mer etter det. Vi får nesten bare vente og se når ikm nærmer seg... Selv om det er vanskelig å vente ;)

Skrevet

Jeg har IKM 6 eller 7 aug.

Veldig spent på om uka dukker opp da ja :)

Hvor gamle er dere ? og hvor bor dere? :)

Skrevet

ja jeg har neste uke, så rundt 2 august elns.. håper virkelig ikke at den dukker opp ! blir mega skuffa.. gikk så fort med dattern min, så håper det går like fort nå :) jeg er 22 og bor på sunndalsøra

Skrevet

Drømmer:-): Nei, dette vert vår første, når den tid kjem. :)

Vi er på pp 4, så håper det klaffer snart nå.

Håper det går bra for alle denne måneden. :)

Skrevet

Jeg er 23 år og kommer fra Bergensområde.

Hvor er du fra da?

Vi skal til spania, og mensen skal melde sin ankomst på den tida, så håper den ikkje kommer så vi slepp det der nede. ;)

Skrevet

Noen som har begynt å teste enda? Jeg testet idag morges med billig test og den var negativ men mulig jeg må vente litt. Forventer mens til uken.

Skrevet

Melder meg inn her jeg:)

Om syklusen min er lik forrige mnd så har jeg ikm 1 aug. Men stoler ikke helt på syklusen min.. Sist mnd var den på ca 38 dager:-/ hater det..

Krysser fingrene for at det bare var litt tidlig å teste for deg trilletrill;)

Her i gården er det ingen symptomer utenom at jeg må tisse ofte, men usikker på om det er pga veske inntaket mitt eller om det er et godt tegn..

Har dere mange symptomer?

Skrevet

Jeg er forresten 23 år og bor i nord-norge :-) Har (uten å ha vært på symptomjakt) merket dirring/murring nedentil. Det har jeg aldri før merket. Ellers har jeg litt mensensmerter nå allerede, 1 uke før ikm :-) Kanskje er det et godt tegn, kanskje ikke.. Sluttet på p-pilla for ca 2 mnd siden, så kan jo ta litt tid før spira sitter her. Det får tiden vise.

Jeg ønsker alle en super helg!!

Skrevet

Jeg hopper inn hit til dere da. Har ikm idag, men ingen tegn til tr. Ser ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet...-,-

*Tålmodighet er en dyd*

Skrevet

Spennende :)

Satser på at du ikke ser noe til tr verken idag, eller på hvertfall 9 mnd ;)

Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Jeg har IKM i morgen, og kjenner at TR er på veg... Men det er jo lov å håpe at det kanskje er andre ting som murrer.... ;)

Tvi tvi til oss alle!

Skrevet

Da er ikm uka vår her!:) noen som allerede har testet positivt??

Trua er minimal her i huset denne mnd! ikke symptomer på noe som helst! men,men vi får se hva som skjer! Utover høsten blir det uansett vanskelig å treffe el, for om 14 dager begynner mannen min å uke pendle! Hadde vært best å treffe denne mnd da!

Men om ikke det er noe denne mnd så kanskje gjensynsgleden er det som skal til! hehe

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke når jeg skal teste!?

Når jeg tok inn spiralen for noen år siden, så har jeg alltid spottet når jeg skal ha mensen. To dager, før mensen. Og jeg har ikke tenkt på dette før nå! Så jeg har hele tiden gledet meg til og teste på tirsdag-onsdag, men må jeg vente til fredag-lørdag? :/ Hmmmm

Isåfall så har jeg også forlenget syklusen min fra 29 dager til 31?

Håper noen kloke damer kan svare meg :)

Skrevet

Da kom tanta på besøk. Prøver igjen når hun drar. ;)

Skrevet

Krysser fingrene for at neste mnd er den rette for deg..

Her i gården har ikke tanta dukket opp enda, hadde ikm i går (38 dager siden sist mens) men har ikke penger før torsdag så kan først teste da.. Men har ingen symptomer denne mnd så tanta dukker nok opp snart..

Skrevet

Eg skrev i starten at eg hadde ikm 5 august, men det var feil. Hadde i går, så er no på dag 31 og ser ingen antydning til tr. Håper virkelig ho heldt seg vekke denne gangen. :) Tok test søndagsmorgen, den var svaaak positiv. Tok igjen i går ettermiddag og den var negativ. Men er kanskje litt for tidlig å teste på ettermiddagen!?

*Krysser fingrene for oss alle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...