viervindens Skrevet 22. juli 2011 #1 Del Skrevet 22. juli 2011 Heia jenter, Sniker meg inn her med dere jeg. Hadde så inderlig håpet at det skulle være våres tur denne gang, men lykken sto oss ikke bi. Vi har prøvd nå i flere år, og her den 7 juli lyste to streker mot oss, og vi var verdens lykkeligste! Første gang vi har klart å bli gravid, noe vi i utgangspunktet har trodd vi ikke kunne klare alene:) Men så skulle det bli kortvarig da. Vi mistet vår lille spire i SA 6+2 og til tross for at vi er veldig leie oss og livet føles veldig urettferdig, nå når det endelig skulle være vårs tur, så må jeg samtidig minne meg selv på at vi iallfall kan glede oss over at vi faktisk klarte å bli gravid! Da må det jo gå ann å bli det igjen? Forstår at jeg var kort på veg, men det er jo allikevel trist å miste noe som kunne ha blitt. Men til dere her som har vert i samme situasjon mht sa, kan jeg rekne med at dette er en "ordinær" mesntrasjon slik at muligens eggløsning kan komme igjen dei dagene som den tidligerer har gjort? Jeg har ordinært en syklus på 33 dager, dvs eggløsning rundt dag 16-17, hva tror dere? Andre her som har blitt gravid rett etter? Eller er det fånyttes å teste etter eggløsning siden hcg hormonet enda kan herje i kroppen og gi "falskt" utslag? Uff, langt syte innlegg dette, sorry altså, men det er litt ensomt å ikke ha noen å snakke seg tom med, så derfor blir dere litt brukt her jenter! Så las eg et eldre innlegg her for noen år tilbake der det sto at risikoen for å miste i en ny lignende SA dersom man ble gravid rett etter sa var veldig høy..? Er det noe hold i denne påstanden? Noen her det har gått bra for? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143418584-sa-ig%C3%A5r-62-kan-jeg-f%C3%A5-henge-her-med-dere/
me5 Skrevet 22. juli 2011 #2 Del Skrevet 22. juli 2011 kjære deg.... så utrolig kjedelig.... det er sant nok at du ikke var så langt på vei.... mn det som er det vanskeligste er jo alle planene og tankene som allerede har svirret i tankene og plutselig er det ikke noe.... du sitter liksom igjen der .... helt tom.... mn når det først skal skje er det jo bra at det skjer så tidlig.... jeg hadde selv ( har hatt flere ) en sa i uke 6 og det ble akurat som en vanlig mens og el kom som normalt..... litt ok å sjekke at du får negativ gr.test først.... og jeg har inntrykk også av at etter en sa at kroppen fortere blir gravid igjen...... og det med at det er stor sannsynlighet for å miste flere ganger etter hverandre..... vel jeg tror ikke det er dokumentert..... mn her inne må du huske at det er de som opplever det flest ganger som er mest aktive.... så her inne virker det jo slik..... de beste ønsker for nye prøve runder Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143418584-sa-ig%C3%A5r-62-kan-jeg-f%C3%A5-henge-her-med-dere/#findComment-143420558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå