Gå til innhold

Hjelp, datteren min på 2,5 år snublet og datt på asfalten, fikk skrubbsår på nesetippen, er redd for at ho skal få arr. Noen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er ung. Gutten min har blitt klort opp i hele ansiktet av en annen i bhg, falt så han har skrapet opp halve ansiktet osv osv osv. Barn har uhell det er ikke til å komme unna, men min gutt har ikke et eneste arr. Ikke bekymre deg for det :D

Man får ikke arr av skrubbsår. Jeg datt av sykkelen som unge og fikk skrubbsår over hele ene siden av kropen min, ingen arr.

Barnet mitt fikk kutt på haka, og måtte sy. Ikke så stort, men vi fikk da beskjed om å beskytte arret i et år med plaster eller solkrem, så det ikke skulle bli et stygt og synlig arr.. Så jeg ville nok brukt plaster nå i sommer, og høy solfaktor ellers, for sikkerhets skyld. :)

Annonse

Jaja, du får være glad at du ikke har gutt da. Herreminhatt, om du ikke har mer erfaring med skrubbsår etter 2,5 år har du jammen meg en rolig unge. MIn faller konsekvent rett på fjeset til min store fortvilelse, men fremdeles ingen arr selv om han river av skorpene, så slapp av du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...