Gå til innhold

Mistet babyen min ut av vognbagen i dag.

Anbefalte innlegg

Problet er om man tar tak i bøylen hvis den ikke er i låst posisjon, og barnet ikke er fastspent.

Dette kan f.eks skje om du kommer på besøk til noen. Babyen blir urolig så du tar ned håntaket og løsner selen. Når man har skravlet litt skal man ta med setet videre inn i stuen f.eks, og man tar da tak i bøylen og løfter opp stolen... Da vil setet tippe og babyen som ikke har på sele vil fyke i gulvet. Dette har en venninne av meg opplevd, og etter å ha googlet litt i går fant jeg flere dette har skjedd med. Veldig lett å gjøre noe uheldig om man er litt stresset eller uoppmerksom.

Fortsetter under...

Du burde ikke kalle andre for lavpanner, all den tid du bruker gåstol til en 8 mnd gammel baby og ikke sørger for at eldre unger lukker trappegrinden! Hvor var du når dette fant sted? På DiB? Hadde du ikke brukt gåstol som barnevakt og unnlatt å følge med trappegrinden, ville ikke ungen din ha sust ned trappen! Idiot!

Mistet også babyen ut av vognbaggen da hun var rundt 2 måneder. Glapp taket i den ene stroppen på Simo-baggen og hun trillet ut. Skikkelig guffent, men det går stort sett bra.

Så du skal vite, HI: Du er ikke alene om å ha opplevd slike ting;)

Jauda! Jeg er psykopat som ikke kjøper "moteriktige" vogner med elendige løsninger kun fordi vogna skal SE kul ut?

Tror du skal skaffe deg litt omløp i øverste etasje FØR du kaster deg ut i verbal krig med folk som evner å ha to tanker i hodet på samme tid!

14:33

Jeg kalte deg lavpannet og det var ikke jeg som skrev om barnet mitt som brukte gåstol.

Er fristende å si at jeg håper du har en klønete ulykke med barnet ditt, men da synker jeg ned på ditt nivå, så jeg ønsker deg og barnet ditt all lykke på ferden, og håper dere slipper noen som helst form for uhell i fremtiden.

Annonse

Min datt ut av sengen og oppå nattbordet som lå nedenfor. Plutselig skulle hun klatre ut av sengen sin en dag, det gikk fort :-O Sånt som dette skjer til stadighet. Ikke ha dårlig samvittighet. Drit i disse bedreviterne over her også, de er langt fra perfekte og har vel langt verre ting på sin merittliste enn dette.

De kan sitte der i glasshusene sine og kaste stein, men vi vet jo hva som kommer til å skje ...

melomste gutten min sparket seg ned fra stelleboret når han var 2 mnd, landet midt på hodet. jeg sliter me d den dag i dag, han er 4 år nå. vær gang jeg steller lillepia mi ser jeg for meg fallet å hører hylene,helt jævlig. men hadde d litt på avstand før jeg fikk ny baby,men nå er d ille igjen.

var på legevakten den gang å, å da sa de at de fikk inn flere tilfeller vær dag me slike uhell, så vi er ikke alene. Men grusomt e d.

bra alt gikk fint me babyen din og god helg til dere:)

klem:)

Da hun var liten fikk vi ingen beskjed om at vi ikke kunne bruke gå stol, og trappegrinda var ikke på plass for øyeblikket, da mannen min akkurat skulle ned en snåptur for å hente noe!! Det er fort gjort vet du!

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Hei hi!

Jeg har ikke lest alle svarene nedover her, men jeg har forstått at du har fått litt hard medgang :(

Om det er noen trøst så tror jeg brorparten her inne har opplevd uhell i forhold til barna sine. For det er jo nettopp det det er, UHELL!

Ignorer de som påstår de aldri har opplevd uhell av større eller mindre grad, det tror jeg IKKE noe på.

Her inne slenges det dritt i øst og vest, og enkelte her inne har laget seg et fantasiliv her inne hvor mannen er perfekt, huset er perfekt, barna er perfekte, de gjør aldri noe galt, aldri noe som er klandreverdig, de balanserer mann/barn/hus/jobb/kropp/sjel you name it, på en perfekt måte, og NÅDE dem som ikke følger deres fotspor. Problemet er at det bare er bullshit.

Vi er alle menneskelige, vi gjør feil. Vi må lære the hard way noen ganger, men de aller fleste gjør det meste i beste intensjon. Vi gjør det vi kan med de vertøyene vi har. Vi kan pakke barna inn i bomull, sy puter under armene deres, men allikevel er vi ikke immune for uhell osv.

Så bra det går bra med babyen din, HI.. Kan tenke meg du ble redd. Heldigvis tåler de små en liten trøkk, takk og lov!

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...