Gå til innhold

Januar-mager Trondheim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ved en feil har jeg klart å klussa til TREFF-tidspunktet for gruppen deres da jeg skulle legge inn et eget for sept/oktober-spirer. Beklager dette! Har prøvd å endre det tilbake til slik det sto, men vennligst sjekk dato etc, slik at det er rett! Og igjen: Unnskyld!! Har sendt mld til ByåsenBaby om det!

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Heihei. Her kommer det en gutt i desember, men vil veldig gjerne være med på treff i morgen hvis det er mulig. Skulle egentlig jobbe, men er nå sykemeldt grunnet bekkenløsning, og har mye fritid å ta av... Er det bare å møte opp i morgen, eller må jeg melde meg på?

Heisann!

Er 27 år og helt ny innpå her, men venter ei lita tulle i midten av januar. Siden jeg har svært få venner med barn i Trondheim, har jeg veldig lyst til å bli kjent med andre gravide/mammaer, og gjerne ha sosial kontakt utover treffene, feks trilleturer, kafe, utveksle erfaringer, osv.

Ta gjerne kontakt! :o)

• 3 uker senere...

Hei! Har dere januarmager hatt flere treff eller? Det er litt slappt på Desembermager, så kanskje vi kan slå oss sammen!? Om terminenen blir for spredt så bare bytter vi navn! Vi har ihvertfall en Facebookgruppe: Desembermager 2011 Meld dere på de som vil! Treff i neste uke <3

Bare å henge seg på treffet som er satt opp 0410 hvis du vil. Virker ikke som det er så stor aktivitet på hver enkelt terminklubb, så like greit å slå seg litt sammen. Jeg synes iallefall ikke det har noen betydning om terminene er litt spredt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...