Gå til innhold

Januar-mager Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meld dere på her for å bli med på treff. Vi møtes på Bari i Munkegata klokka 19. Koselig om så mange som mulig kan komme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gjerne med på treff! Har ikke vært med på treff tidligere, men håper det gårbra jeg kommer like vel. Gleder meg! :-)

Skrevet

Så fint med treff :) Jeg blir med hvis vaktlisten tilsier fri fra jobb.

Var det 25.august?

Skrevet

er med!! :D

Skrevet

Ved en feil har jeg klart å klussa til TREFF-tidspunktet for gruppen deres da jeg skulle legge inn et eget for sept/oktober-spirer. Beklager dette! Har prøvd å endre det tilbake til slik det sto, men vennligst sjekk dato etc, slik at det er rett! Og igjen: Unnskyld!! Har sendt mld til ByåsenBaby om det!

Skrevet

Da er det rettet opp i. Så vi møtes fortsatt den 25.august kl 19 på Bari ;)

Skrevet

Jeg kommer:-)

Spennende, har ikke vært med på treff før! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

hadde fri denne dagen så da kommer jeg også :) Men hva står reservasjonen på?? Vet ikke hvordan dere ser ut :P

Skrevet

Jeg har også lyst til og være med!! Har ikke vært med på treff før så det blir trivelig! Bare å møte opp å se etter masse jenter med kulemager da...? Jeg skal ha ei jente i desember : )

Skrevet

Så gøy at vi blir såpass mange, teller 7 stykk til nå :)

Gleder meg :)

Skrevet

Jeg er også med, men har allerede meldt fra om dette på Facebookgruppa :) (Ragnhild) :)

Skrevet

Jeg har dessverre fått forhinder, så blir ikke med på treffet imorgen. :-( Hadde virkelig sett frem mot det! Håper det blir en ny anledning snart! :-)

Skrevet

Heihei. Her kommer det en gutt i desember, men vil veldig gjerne være med på treff i morgen hvis det er mulig. Skulle egentlig jobbe, men er nå sykemeldt grunnet bekkenløsning, og har mye fritid å ta av... Er det bare å møte opp i morgen, eller må jeg melde meg på?

Skrevet

heiia:) jeg å har lyst å bli med på treff med dere januarmager:)

Skrevet

Hei alle januarmager! Ser jeg er for sent ute til å bli med på dette treffet, men vil veldig gjerne være med neste gang! Er det noe spesielt man må gjøre for å bli med i facebookgruppen?

Skrevet

Heisann!

Er 27 år og helt ny innpå her, men venter ei lita tulle i midten av januar. Siden jeg har svært få venner med barn i Trondheim, har jeg veldig lyst til å bli kjent med andre gravide/mammaer, og gjerne ha sosial kontakt utover treffene, feks trilleturer, kafe, utveksle erfaringer, osv.

Ta gjerne kontakt! :o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Har dere januarmager hatt flere treff eller? Det er litt slappt på Desembermager, så kanskje vi kan slå oss sammen!? Om terminenen blir for spredt så bare bytter vi navn! Vi har ihvertfall en Facebookgruppe: Desembermager 2011 Meld dere på de som vil! Treff i neste uke <3

Skrevet

Bare å henge seg på treffet som er satt opp 0410 hvis du vil. Virker ikke som det er så stor aktivitet på hver enkelt terminklubb, så like greit å slå seg litt sammen. Jeg synes iallefall ikke det har noen betydning om terminene er litt spredt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...