Gå til innhold

ønsker meg en datter, noen som ser om jeg får d noen gang? kan evt se tilbake ;)

Anbefalte innlegg

Nå hørest jeg sikkert utakkemlig ut, men d er jeg ikke..har akkurat fått verdens søteste og fineste sønn men ønsker meg også en datter en gang, og siden jeg har snitta to ganger, så har jeg mest sannsynlig bare ett forsøk igjen...og sjansen er jo større for at jeg også får gutt neste gang..

kan ikke hjelpe for at jeg blir litt småtrist av at jeg kanskje ikke skal få en datter...men hva tror dere? når blir jeg gravid igjen neste gang, og hva blir d da??

tusen takk;)

f 13.04.83 ,)

Fortsetter under...

Vi alle ønsker vel oss egentlig 1 av hver kjønn, iallefall gjør eg det :P

Men eg ser at du blir gravid igjen og ja med jente :) Men veldig usikker på når men 2013/2014 kommer stekt opp på det :)

Ser du noe ang barn på meg?

Kjønn og evt når?

Og jobb?

17 04 86 tusen takk.. føy til om det er noe mer eg skal se på :)

vet du, jeg har alltid følt at du skal få ei jente... og jeg trodde lenge den du hadde i magen nå var ei jente... så kjeg føler hun kommer... sommeren 2015... da tror jeg hun kommer til verden ;)

vil du se tilbake i tråden min ? (huff... hatt verdens verste drøm... tråden...)

• 5 uker senere...

Annonse

Hei mtp :)

Litt sent svar her, men har hatt en pause fra alt her.....

Ser ikke noe barn på deg på en god stund enda, men du prøver vel heller ikke så "hardt".

Ser deg ikke gravid før ganske langt uti 2012, mot slutten av året...november dukker opp, om du ikke virkelig går inn for å prøve nå fremover da kan d jo vere du blir d i år....føler en gutt sterkest nærmest deg nå.....

det er jo en stund siden nå, tenkte jeg skulle svare på den tråden din men så datt det helt ut Adine ...

Men følelsen jeg fikk opp var en enorm indre angst/redsel hos deg for å ikke bli gravid...kast den!!! LAngt !!! Du må kvitte deg med dine egne stengsler...den har bygget seg sterk nå og det kan den ikke...du må rive ned blokkaden...Prøv akupunktur eller meditasjon, du må jobbe med det mentale, føler ikke at d er en fysisk blokkade hos deg....

Var d som kom nå, kan se mere om du ønsker det!

klem til deg adine...

Tusen takk for svar :)

Ikke noe prøving her i gården nei :P Og blir nok ikke det på noen år heller :) Men altid gøyt å se om det kommer en "attpåklatt"

Vel kan iallefall si gutt er hjertelig velkommen for har jo 2 jenter nå :P

DYTTER LITT ops...

Lurer på om det er noen som ser noe spennende rundt meg om dagen....

og når nestenmann kommer, om d er noen endringer der, og hvor mange barn jeg får til slutt ;)

ha en fin kveld;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...