lillemor34 Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Det siste året har jeg opplevd MA to ganger. Har fra før av et barn. Nå er jeg 6 uker på vei igjen:-) Er det noen som vet om det er vanlig med tettere oppfølgning da? Er 38 år så føler ikke at jeg har så veldig god tid til å prøve og prøve... Vil så veldig gjerne ha en liten søster eller bror til gullet vårt.
frk.rosa Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Hei vært igjennom samme runde jeg også, ett barn fra før +2ma og 1sa i etter kant. jeg er nu 7uker på vei, å får full ekstra opp følging fra legen min samt tidlig ul uke8 og 12. Jeg snakket bare me legen om mine bekymringer, og ho vet jo hvor mye vi har prøvd, og mistet, så var aldri noe problem å få ekstra oppfølging. Snakk me legen din så ordner det seg nok Gratulerer så mye forresten håper alt går bra for dere denne gangen
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 håper frøet ditt klamrer seg fast:) Gratulerer:)
Hjerteskatten<3 Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Hei! Titter innom 2. trimester å sier gratulerer! Jeg har siden september 10 hatt en exu, å en ma oppdaget i mars. Er nå i uke 18, å jeg har hatt kjempe god oppfølging, både fra sykehuset og fastlegen min! Fikk beskjed før jeg ble gravid at jeg måtte ta kontakt så fort jeg fikk en positiv test igjen. Å jeg ringte sykehuset samme dagen,hehe. Jeg fikk komme inn med en gang for å se at jeg var gravid på riktig plass, å fikk ny time en uke etter det igjen for å se om det var liv, å sånn gikk det, fikk vel ultralyder hver 14 dag tror jeg, fram til uke 12. Fortell legen din hva du har vært igjennom, å at du veldig gjerne vil ha tett oppfølging nå. Men dette skal gå bra vet du, ønsker deg masse lykke til!)
lillemor34 Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2011 Skal ta kontakt med legen på mandag. Har ikke gjort det enda. Tror jeg har prøvd å distansere meg fra det, så redd for å miste igjen. Takk for oppmuntringen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå