Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Del Skrevet 21. juli 2011 Bestilte varer der for halvannen uke siden, og først idag får jeg hentelapp på at de var kommet. Synes dette var rimelig lang leveringstid ettersom de skriver på sidene sine at de har 1-3 dagers leveringstid. Greit nok, de må jo over landegrensen, men når jeg kontaktet de via kundeservicechaten 3 dager senere fikk jeg beskjed om at varene var sendt samme dagen som jeg chatter med denne kundeservicefyren. Altså tok det hele 3 dager før de i det hele tatt sendte varene. Og da jeg idag åpnet pakken fant jeg ut at støvlene jeg hadde bestilt til jenta mi ikke var limt skikkelig på ene støvelen i tillegg til at den var misfarget. Jeg hadde håpet at denne pakken hadde kommet på mandag ettersom hun trengte støvlene i barnehagen siden de gamle var blitt for små. Og jeg kjenner at jeg rett og slett ikke har tid og tålmodighet til å sende de tilbake for så å kanskje vente halvannen uke til før hun får nye. Jeg angrer bare så sykt på at jeg bestilte varer hos dem og kommer aldri til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143417766-jeg-er-s%C3%A5-oppgitt-og-irritert-p%C3%A5-smartkidsdk-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Del Skrevet 21. juli 2011 send de tilbake å få refundert pengene dine.. mulig de sendte et ødelagt par fordi de regnet med du ikke kom til å returnere de over landegrensen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143417766-jeg-er-s%C3%A5-oppgitt-og-irritert-p%C3%A5-smartkidsdk-n%C3%A5/#findComment-143417792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå