Gå til innhold

ste faren min ødelegger forholdet mellom meg og mamma.

Anbefalte innlegg

han har hele tiden drevet med ting.

det hele startet med at mamma og han møtte hverandre i juni. i juli flyttet hun inn til han. jeg ble boende alene i leiligheten hennes alene som 17 åring. i oktober så flyttet hun ordentelig ut. tok med seg møbler og dro. jeg fikk klar beskjed om at jeg ikke kunne bo der og at hun nå flyttet for han betydde så mye for henne. jeg har ikke kontakt med min far så kunne ikke flytte til han. jeg ble boende i leiligheten hennes alene. hadde ikke jobb. ikke penger. prøvde å få meg jobb. måtte slutte på skolen for å få meg jobb og forsørge meg selv. mamma besøkte meg nesten aldri. hun ga aldri lyd fra seg. jeg ble gravid og flyttet sammen med min kjæreste. han levde på nav og tjente ikke stort. enda hørte jeg aldri noe fra mamma. ungen ble født og mannen til mamma begynte med engang og kreve at han skulle være morfar til ungen. vi nektet og han lagde bråk. noe som har gjort meg og mamma mer ``uvenner``. hver gang han ser oss så nevner han alltid at vi er dårlig foreldre for ungen vår. noe jeg er møkka lei av å høre. han har selven datter på 9 år som ikke respekterer andre eller eier høffelighet.

det er nå gått 4 år siden han kom inn i livet til mamma og jeg snakker kanpt med mamma. ungene mine kjenner henne så vidt.

hva kan jeg gjøre ???

Fortsetter under...

Du ble jo gravid ganske ung, og barnefar hadde ikke jobb men fikk penger gjennom nav i en relativt ung alder (regner jeg med siden du er så ung) Det er ikke rart han er bekymret og kanskje utrykker seg feil ved å si at dere er dårlige foreldre. Hvordan viste moren din at ungen var født, eller at du var gravid ettersom dere ikke hadde kontakt? og det må da være allright å ha en stebestefar til barnet sitt!

jeg sendte meld til både mamma og til pappa. ville ikke at de skulle høre det på gata.

vi er ikke dårlige foreldre for at vi er unge. vi er unge ja. men er ikke dårlige foreldre fordet. han mener vi er dårlig foreldre fordi vi ikke ha de samme reglene som det han har på sin unge. ( hans unge er det ingen som liker.)

han er ikke bekymret han bare liker å måtte si negative ting om oss hele tiden.

vi ønsker ikke at han skal være ste bestefar. han er bare mannen til mamma.. det er det. han er ikke noe mer for meg eller min mann.

min mann lever ikke på nav lengre. han gjorde det en kort stund før han fikk seg jobb og tjente penger. jeg jobber jeg også så ingen her som lever på nav. min mor var aldri sånn før han kom inn i bildet. man ser på meldinger som kommer fra hennes tlf at han er den som skriver de. hun bruker ikke mange av de ordnene. og går ikke frem slik som han

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...