Gå til innhold

Ha! Der ble jammen mannen min litt fornærmet gitt...

Anbefalte innlegg

Vi har til sammen tre barn. I denne søte familietid, så er det jeg som tar meg av barna (mat, finne på ting etc etc). Han har HELT sin egen agenda; står opp, går på do leeenge, dusjer leeenge, spiser, går fra bordet uten å gjøre noe på kjøkkenet osv. Og SÅ har han alt mulig han skal ordne den dagen; klippe plen, klippe hår, ordne ditt og ordne datt. Og til slutt TRENE! Gjerne flere timer. Det er greit at han skal klippe plenen. Flott. Men jeg må alltid gjøre mine ting mens jeg passer den minste. Jeg holdt på med hagearbeid jeg også i dag, da han kom med plenklipperen. Så vokner to-åringen og hvem skal ta henne da? Joda, det blir self jeg som ikke får gjort ferdig arbeidet. Mannen kom jo ut og skulle klippe plenen. Jeg har aldri et sekund for meg selv. Så sa jeg i går da han skulle ut og trene igjen, at i morgen (i dag), skal jeg ha tid for meg selv for da skal jeg gjøre noen ærend.

I dag vil barna på stranden. Mannen sier at vi kan gå bort dit og jeg drar meg av sted. Så sier han at jeg kan bare snu og bli hjemme når jeg skal være så sur. Og jeg sier at jeg har sagt tuuusen ganger at jeg skal også ha tid for meg selv av og til. Han kaller meg diverse og blir dritsur fordi jeg setter foten ned. Jeg blir lei meg for at han ikke ser (etter at jeg har sagt det) at jeg trenger en pause. Det er faktisk hardt arbeid å være med barna dag ut og dag inn.

Jeg kunne vært strengere og satt foten ned på flere ting som er blodig urettferdig, men han sier så enormt mye stygt om/til meg da. Jeg vet jo at han gjør det fordi han sikkert vet jeg har rett. Men likevel.

En dag sa han at jeg hadde så god tid, og gikk jo bare rundt og dillet og dallet likevel. Da er det jeg som gjør ALT av husarbeid, steller med blomster etc etc. Jeg kunne ha drept ham. Av alle ting han har sagt tror jeg nesten det var det verste.

Huff, så lei meg jeg er. Gråter nesten hver dag. Men tør ikke begynne på nytt igjen. Redd for at felles på to må bo masse med ham (han vil kreve 50 50). Han glemmer gi henne mat om det ikke er for at jeg sier hun er sulten)

Fortsetter under...

Nei, jeg ser at det druknet litt i hele smørja.. Men jeg mente bare at han ble fornærmet da jeg var flink å si ifra om at jeg heller ville være hjemme og pleie meg selv. Han reagerer så surt og voldsomt for noe som jeg må gjøre hele tiden. Litt for frustrert til å egentlig skrive noe som helst:-)

HI

Bare la han kreve 50/50 det får han ikke gjennom med så små barn uansett.

Hadde seriøst ikke orket og bodd med en slik mann om han ikke forandret seg drastisk.

Sett opp en liste for han hva DU gjør hver dag av arbeid og så hva slags fritid du har.

så setter du opp hva han gjør av arbeid i løpet av en dag og hvilken fritid han har, da ser dere hvor skjev fordeling dere har.

Og kaller han deg stygge ting så be han om og pakke tingene sine og si at du trenger en pause i forholdet for du ikke orker og bo med en sånn egoistisk mann som ikke ser andre enn seg selv. Ikke grin men vær ISKALD da skjønner han kanskje alvoret.

LYKKE TIL!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...