Gå til innhold

Bytte hund mot rideleir??? Går det ann??

Anbefalte innlegg

Hei.

Min datter på 13 år ska på rideleir imora.

Jeg lurer på om j kan ringe sjefen der å tilby hunden min som betaling?? Depositum har j betalt .. Hu driver en gård,og er så glad i dyr.. Hva syntes dere?? Kan jeg gjøre det?? Hunden min sku ha blitt solgt forrige uke,men kjøpern virka meget useriøs.Så da ble det ikke salg,ergo har jeg ikke penger til rideleir.. Alt ska betales på fohånd,j får først lønning når hu har vært der i 2 dager--Kan overføre resten da.. Syntes dere jeg kan tilby noe slik??

Fortsetter under...

Nei,dette er et seriøst innlegg. Jeg sku akkaurt ringe henne ,å tilby hunden min som betaling. Jeg ska jo selge han,og det beste hadde jo vært om han hadde fått kommet dit. Hvorfor kan jeg ikke gjør det ?? Jeg vet om henne fra før,hu har masse dyr,hester,kuer,høner,der kan hunden få spring løs hele tiden.

HI

Fordi det er utrolig useriøst og en seriøs hundeeier vil nok aldri gå med på dette. Jeg hadde sagt nei til forslaget og ringt Mattilsynet. En hund er et levende vesen - ikke en kilo mel du kan bytte bort mot 1 kilo sukker.

Ærlig talt! Her må du bruke hodet!

Er jo kun et tilbud,Jeg vil han ska komme dit,da jeg veit han får det veldig bra.,Jeg er nøye på hvor hunden min kommer,vil han ska være mest mulig ute,få spring løs osv..Forstår ikke hvorfor dette er useriøst???? Forklar..

HI

Annonse

Hunder er ikke et betalingsmiddel..Punktum.. Hun som driver rideleiren har utgifter hun skal ha dekket og sannsynligvis må hun tjene penger på det for å få det til å gå rundt. Å da bli tilbudt en hund istedet for penger er ikke bare frekt det er direkte ufint! Få tak i penger på en annen måte du,ellers får du avbestille rideleiren....

Hæ??? Du må da være verdens dårligste hundeeier.. Du droppet å selge hunden til noen folk fordi de virket useriøse, men den som er fullstendig useriøs er jo nettopp du!!!

Hvis de ønsket hund så hadde de vel skaffet seg det vel.

Du får spørre om du kan utsette betalingen tror nok jeg, eller så må rideskolen droppes.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...