Gå til innhold

Ang salami...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man lage ostesmørbrød med salami? Da vil jo salamien bli varmebehandlet, men er det nok varmt liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forstått det sånn at det kan man gjøre :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på det - er det høy nok temperatur i mikro??

Skrevet

jordmor sa til meg at man kan varme den litt i stekepanna f.eks og at det bare tok noen minutter, så kan jo evt gjøre det først og så i micro/ovn? Da burde man vel være på den sikre siden. Men for å si det sånn så lagde jeg meg ostesmørbrød med salami bare en eneste gang..det smakte ikke såå godt som jeg hadde trodd, og uroen etterpå gjorde at det liksom ikke var verdt det :/ Men SKAL ha brødskiv med salami og majones den dagen ungen er ute :-D hehe.

Skrevet

Jeg har spist salami opptil flere ganger. Har glemt meg helt bort. Det går mest sannsynlig veldig bra.

Skrevet

Jeg har spist salami flere ganger. Spurte jordmor om dette og hun sa så lenge den ikke har ligget i kjøleskapet(åpnet pakke) så alt for lenge og at ikke forbruksdatoen er nær så går det bra :)

Skrevet

Er nok ingen krise nei!

Skrevet

Spiser også salami tror ikke det er krise...

Skrevet

Jeg spiser også masse salami. Er den danske typen og tenker ikke noe over det...

Skrevet

Om det først går galt er det dessverre krise. Jeg tar ikke sjansen på oppvarming i mikro, må ha den i stekeovn for å føle meg helt trygg. Da har den hatt høy temperetur over lengre tid.

Skrevet

Tenkte vel mest på sånn smørbrødgrill, men det er kanskje som i micro? Har spist vanlig salami fordi jeg ikke tenkte meg om, men ble jo mere bevisst etterhvert. Kanskje like greit å bare droppe det. Er ikke lenge igjen uansett.

Skrevet

mmm nå fikk jeg lyst på ostesmørbrød!!! hehe. men jeg tar kokt skinke istedet for salami, just to be on the safe side ;) ...

Skrevet

Hehehe Nå har ikke jeg lyst på. Grusom halsbrann :( Og kanskje like greit at jeg ikke spiser det for jeg vet at halsbrannen blir 1000 ganger verre..

Skrevet

uff ja, jeg venter selv til i morgen, og håper lysten er der enda da.. halsbrann her og, og det er egent ikke noe som fungerer mot det, annet enn å bare legge seg når sulten er på vei til å settes inn... tom mage er det beste å sove på her! natta :)

Skrevet

*H* har du prøvd flytende Gaviscon? Funker som bare det mot halsbrann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...