Gå til innhold

Vi skulle sprite opp sex-livet vårt litt tenkte vi...

Anbefalte innlegg

I vår kranglet mannen og jeg mye, vi var drittleie og sex-livet var lik null nesten en periode.

Så begynte vi å snakke ut om fantasier og tanker etter en krangel, ting tok seg opp og vi begynte å leke med tanken på å leke litt med andre. Nå forleden skulle jeg på opprag av mannen finne en annen mann å ha sex med, noe som da ikke skjedde siden jeg rett og slett ikke fikk meg til å hverken sjekke opp noen, eller la meg sjekke opp. Samtidig skulle mannen ha sex med ei anna ei. Noe han da gjennomførte, han er jo mann tross alt. Han syntes det var veldig rart og at ting ikke føltes helt riktig. Og så er han fortvilt over at jeg ikke har had sex med andre, så han føler at han har vært utro, nå mener han at ting blir ikke bra før jeg har gjennomført etter vår avtale. Men det må vel være lov å ombestemme seg? Jeg kjenner jeg ikke har lyst til dette lengre, helt greit at han har had sex en gang med ei anna ei, ingen problemer der, men synes en gang er nok. Nå vil jeg ha ham for meg selv, enkelt og greit.

Nei, mitt råd, la fantasier være fantasier! Åpent forhold er ikke sport for vanlige folk i hvertfall. Men en ting, vi har lært mye om oss selv igjennom dette. Jeg kjenner at jeg har nytt godt av å kjenne litt på sjalusien, føler mye sterkere for ham og anstrenger meg mye mer i sengen og for å holde meg i form nå etter dette.

Han er MIN, BARE MIN!!! Vil ikke dele ham med andre nei, å låne ham ut en gang er nok resten av livet.

Vi er forøvrig helt normale folk, ikke noe seksual freaker overhode. Etter mange år i forhold, flere barn og rutine-sex en gang i uka så sprakk det litt for oss, noe måtte vi gjøre rett og slett.

Fortsetter under...

Høres jo ut som om dere lærte noe av dette...

Hva om du sier at du har hatt sex med en annen mann, bare for å få saken ut av verden og gå videre?

Anbefaler å sprite opp sexliv med andre ting enn andre personer ihvertfall...

Er særdeles dårlig til å lyve. Nå er det skikkelig dårlig stemning mellom oss siden han føler at jeg har lurt ham ved å ikke gjøre som avtalt. Han føler seg brukt og utnyttet på en måte. Men får se, er jo så kresen, litt sjenert og på toppen har jeg litt komplekser. Tanken på at en annen mann skal ta på meg er med ett ikke like fristende som da det kun var på fantasi-stadiet.

Så nå føler jeg meg forpliktet til et meningsløst "ons" bare for å bli ferdig med det. Men nå er det ikke så lett når man bor på et mindre sted heller, mannen gjorde jo unna sitt utenbys tross alt.

Så da er alternativet for meg å reise til nabobyen, ta inn på hotell, gå ut på byen og så se hva som dukker opp. Æsj, blir kvalm bare ved tanken. Nei, det går ikke rett og slett.

Må finne andre alternativ rett og slett. Skal ikke være lett bestandig.

Foreslå for mannen din at han skal kle seg ut, andre klær enn vanlig og gjerne løsbart eller noe annet spessielt. Avtal et sted der dere kan møtes "tilfeldig" og sjekk hverandre opp mens dere later som om dere aldri før har sett hverandre. Ta det helt ut.

Det kan bli et kompromis.

Hehe..

Jeg tror jeg hadde blitt så fornærmet at jeg hadde funnet en annen å hatt sex med jeg...

Men nå hadde jo aldri vi hatt noe åpent forhold da, huff..det hadde aldri godt..jeg hadde blitt grønn av missunelse og aldri ha kommet over at mannen hadde ligget med ei annen dame.

Annonse

Nå tenner ikke jeg videre på damer, har prøvd da jeg var yngre, det var ikke noe for meg.

Men trekant mens mannen er med, med en annen mann hadde vært midt i blinken for meg, men tviler på at mannen er like enig der ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...