Gå til innhold

En velskapt gutt er født:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kom 19.juli 2011, 2 dager over termin, igangsatt fødsel med kun 1 modningspille. Han ble føst 20.28, han var 4490 gram og 52 cm;) Brukte kun lystgass som smertelindring, uten at jeg egentlig følte at det hjalp, utenom at jeg fikk noe å holde fast i og konsentrere meg om. Lukta på epiduralen når riene var på sitt mest intense, men ting gikk så fort at jeg tenkte at går det like fort videre også, så dropper jeg det. Og ganske nøyaktig 3 timer etter at jordmor tok vannet, var han ute! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :)

Vi har samme dato på våre små :) Nå skal tiden fremover nytes :)

Skrevet

Gratulerer!! Høres ut som en fin fødsel:) Lykke til videre med lillegutten!

Skrevet

Gratulerer så mye! Var dette din første? Hvordan var d å bli igangsatt (konta vanlig fødsel hvis du har født "vanlig" fra før)?

Skrevet

Gratulerer med prinsen =)) Kos deg og nyt tiden.

Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Skrevet

Dette var min første. Har en mistanke om at ting skjer litt fortere når det blir igangsatt, men jeg vet ikke med sikkerhet. Måtte ha elektroder på hodet til babyen da. Så kunne f.eks ikke sitte i badekar.

Skrevet

Det skjer nok ikke så mye fortere når en er igangsatt, men det er en teknisk fødsel med risiko. Derfor er det også mer overvåking av ungen. Min første var og igangsatt, ser ut som neste blir det også. Denne gangen på termin! Håper du hadde en fin fødselsopplevelse selv om riene pleier å være ganske så intense helt fra start!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...