Gå til innhold

Lanzarote, Tenerife eller Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Familien planlegger en tur til en av disse stedene i november/desember en gang. Vi har aldri vært på noen av disse stedene, så vi lurer litt på hvor vi bør dra. Vi har 2 barn på 3 og 6 år.

Noen som vil anbefale oss en plass de har vært?

Med eller uten "all inclusive"?

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale Lanzarote. Blue village flamingo beach resort tror jeg hotellet het. Er på Playa Blanca. Lagt opp for barn, rett ved stranda, god mat på restauranter, kort vei fra flyplassen, rett ved sentrum. og et stort pluss når man har småbarn med dit er at det er molo sånn at det blir ikke store bølger der. Vi skal dit antageligvis i januar. Vært der før og syns det er kjempefint :)

Vi kommer ikke til å ta all inclusive men kjøpe frokost og kveldsmat selv og spise middag ute. Dette er leiligheter da. Et soverom, helt greit bad med passe størrelse, kjøkken og sovesofa. Så kan man få inn en ekstraseng. var iallfall sånn når vi var der.

liker playa las americas på tenerife, laaaaaaang strand promenade, stille og rolig.

reiste med startour og bodde på parque cristobal.

Kjempe greit!

Greie leiligheter med markterasse, innegjerda område, trygt og godt!

leiligheten vår lå usjenert til med stor markterasse med bord, stoler og solsenger.

ellers så har vi vært på hotell marylanza med startour, samme plass. Kjempe fint!

Anbefaler Lanzarote og hotellet heter Papagayo Arena. All inclusive, masse mat og drikke flere ganger daglig. Til og med en cafe med pannekaker, kaker og forfriskninger inkludert.

Hotellet ser ut som en cruisebåt, veldig stort og flott. Butikker og flere basseng. Mini-golf på taket :-) Og innebasseng og SPA.

Rommene er helt fine. Vi var der i julen 09, helt utrolig sted. Vi betalte 30.000 for hele pakken (2 voksne og 2 barn) 1 uke.

Badestranden der er steinete, men supert å gå tur der.

Tok taxi til sentrum.

Bare å spørre hvis du lurer på noe. Vårt favorittsted :-)

Jeg har vært på alle 3 stedene. Skal du til lanzarote så er puerto del carmen et bedre alternativ enn playa blanca og I HVERTFALL papagayo.... Jeg synes at palya del las americas på tenerife er best. dra til sunwing resort fanabe, i grei avstad fra sentrum. på tenerife er det vulkanen teide, en av europas beste dyreparker, badelandet siam ++

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...