Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig med første legetime?

Jeg fikk trombose rett etter fødsel sist gang og måtte gå på marevan. Legen sa den gang at om jeg skulle bli gravid igjen så måtte jeg ta blodfortynnende spryter hele svangerskapet, med det er da 8 år siden, har ikke hatt noen plager siden.. er bare 4+6 ennå, er det da nødvending nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få deg en legetime kjapt, dette er ikke mulig for oss å vurdere. Du skal nok starte med Marevan raskt selv om du ikke har hatt noen plager siden sist. Svangerskap er unntakstilstand, og da du fikk trombose forrige gang er det stor risiko for det igjen,

Skrevet

Hadde legetime i dag.. den kjipe nyheten er at jeg må sette 2stk sprøyter på meg selv HVER dag hele svangerskapet + 6 uker etterpå.. mn jeg må tilføye at det er faktisk verdt det :) blir vel enklere med tida..

Skrevet

Lykke til! Dette klarer du fint!

Skrevet

Uff, skjønne at du synes det er kipt å måtte ta to sprøyter hver dag. Men som du sier, det er verd det og det er det vettu :-) Tenk på det lille barnet som spirer og gror inni deg.

Hvor tar du sprøytene? Må du til legen hver dag?

Stå på :-)

Skrevet

Ja det er det jeg tenker, selv jeg ikke føleer meg gravid ennå, er ikke kvalm eller noe.. er bare så sinnsykt trett.. .p

Jeg tar de i magen.. ikke til legen hver dag nei, jeg stikker selv

Skrevet

Å, så godt at du slipper å dra til legen eller sykehuset. Men så sporty å ta de selv, hadde ikke vært så tøff jeg..tror jeg..

Skrevet

må man så må man :) har heldigvis ikke sprøyte-skrekk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...