Fru_Heidi Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Når er det vanlig med første legetime? Jeg fikk trombose rett etter fødsel sist gang og måtte gå på marevan. Legen sa den gang at om jeg skulle bli gravid igjen så måtte jeg ta blodfortynnende spryter hele svangerskapet, med det er da 8 år siden, har ikke hatt noen plager siden.. er bare 4+6 ennå, er det da nødvending nå??
BettyBoob Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 få deg en legetime kjapt, dette er ikke mulig for oss å vurdere. Du skal nok starte med Marevan raskt selv om du ikke har hatt noen plager siden sist. Svangerskap er unntakstilstand, og da du fikk trombose forrige gang er det stor risiko for det igjen,
Fru_Heidi Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 Hadde legetime i dag.. den kjipe nyheten er at jeg må sette 2stk sprøyter på meg selv HVER dag hele svangerskapet + 6 uker etterpå.. mn jeg må tilføye at det er faktisk verdt det blir vel enklere med tida..
Elisan Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Uff, skjønne at du synes det er kipt å måtte ta to sprøyter hver dag. Men som du sier, det er verd det og det er det vettu :-) Tenk på det lille barnet som spirer og gror inni deg. Hvor tar du sprøytene? Må du til legen hver dag? Stå på :-)
Fru_Heidi Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2011 Ja det er det jeg tenker, selv jeg ikke føleer meg gravid ennå, er ikke kvalm eller noe.. er bare så sinnsykt trett.. .p Jeg tar de i magen.. ikke til legen hver dag nei, jeg stikker selv
Elisan Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Å, så godt at du slipper å dra til legen eller sykehuset. Men så sporty å ta de selv, hadde ikke vært så tøff jeg..tror jeg..
Fru_Heidi Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2011 må man så må man har heldigvis ikke sprøyte-skrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå