Lykkeliten86 Skrevet 21. juli 2011 #1 Del Skrevet 21. juli 2011 jeg selger min emmaljunga cangaro city,pga min sønn er blitt stor å trenger ikke vogn lenger. jeg har vert kjempe fornøyd med vogna og den har vert helt suveren fra 0mnd til nå når han ikkje lenger trenger vogn(3åing). selger ikkje med baby baggen som enn kan ha til vogna, pga den solgte jeg etter at jeg var ferdig med den, men den kan enn eventuellt få kjøpt ny eller brukt andre steder. den er lett å trille på tur, på veien, og i butikker, inn mellom hyller osv. den har eit svingbart hul fremme som gjør at dette er enkelt, viss du skulle ha behov for å låse hjulet, så er det mulig og enkelt. vogna er i veldig fin standar, ikkje ødelagt noen steder, men litt slitt i plast belegget fremme på hjul hengslene, noe som ikke har noen betydning bortsett fra synsmessig. vognen er lett å legge sammen og blir veldig flat sammenlagt. jeg bor i stavanger omeng Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143416985-emmaljunga-cangaroo-city-selges-3000kr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå