Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt dette tidligere også. Stikker i brystene etter amming. Småen og jeg går på behandling for sopp (kun på symptomer). Men er litt usikker på om det har fungert. Ikke alltid jeg har fått gitt Mycostatin til han da han har sovnet rett etter amming. Noen som har peiling på hva disse stikkene er? Livredd for å få brystbetennelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikking vil jeg tippe er soppen ja...Det tar lang tid å kurere. Selv smørte jeg på Canesten mellom ammerundene og byttet/vasket bh-er hele tiden. Bytte av ammeinnlegg skjedde også hele tiden. Viktig også med håndvask. Håper du og babyen fort blir kvitt det, for det er så ubehagelig/vondt.

Skrevet

Jeg har ammet i nesten 6 mnd nå og har hatt mye stikking i brystene etter amming, for meg har dette vært fordi puppen begynner å produsere melk igjen når den er tom. Aldri hatt sopp eller brystbetennelse :)

Skrevet

Det kan også være vasospasme som forårsaker stikkingen. Jeg hadde det med førstemann. Fikk dette konstantert på ammepol på riksen.

Skrevet

Hmmm.. men disse stikkene er ganske vonde egentlig.. Var hos legen i dag og fikk en ny salve for sopp. Får se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...