Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurte på om vi skulle prøve med hjemmeinsiminering nå til høsten.

Jeg lurer på om noen her inne har erfaring med det og kan fortelle litt hvordan det har gått gjerne?

Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid for første gang nå, og dette skjedde ved hjemmeinseminering. Ble gravid ved første forsøk og er nå i uke 36! Har ikke hatt noen form for komplikasjoner i det hele tatt. Har lest litt forskjellig, og noen påstår at man har større sjanse for å lykkes hvis man får orgasme når man inseminerer, og at det er lurt å ligge en god stund på ryggen med bekkenet/beina hevet rett etterpå. Lykke til!

Skrevet

Hei Mariaae!

Jeg kunne også gjerne ha tenkt meg å fått gjennomført hjemmeinseminering. Hvordan fikk du til dette? Brukte du privar donor eller fikk du bestille over nettet?

mvh meg :-)

Skrevet

Vi holder på med dette nå, siden jeg fikk konstatert posititvt på EL - test i går. Mannen min har vanskelig for å få den til å stå, men ingen problemer med å komme.

Vi gikk inn på hvert vårt rom, han gjorde seg ferdig i en plastkopp og sugde sæden opp i en 10 ml sprøyte. (dette får du kjøpt på apoteket. Koster under 10 kroner for en). Mens han gjorde dette brukte jeg vibrator til jeg nesten kom. Han satt så sprøyten inn i meg, så langt han kom med den og sprøytet sæden inn. Rett etterpå ga jeg meg selv en orgasme, la rompa på en pute og føttene høyt og lå sånn en halv time. Var ikke på do etterpå.

Vi gjentok dette i dag tidlig.

Denne artikkelen er fin:

http://www.ehow.com/how_4576426_self-inseminate.html

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Vi tenkte å prøve dette, september blir vårt første forsøk, så holder vi på fram til desember, 4 forsøk regner jeg meg fram til.

Grunnen til at det blir desember, er at vi da skal igang med inseminasjon på klinikk.

Men jeg krysser fingrene for at vi kan få det til selv.

Grunnen til at vi må gjøre det slik, og ikke på den naturlige måten.. Vel, det er en lang liste av grunner, hovedgrunnen er at han har vanskelig for å få orgasme, og jeg får alltid herpesutslett når jeg har eggløsning... Eggløsning, ikke mens, det er bankers, og det er veldig synd.

Men jeg vet ihvertfall når jeg har El :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...