Gå til innhold

Noen som har barn/er gravid og jobber som Sykepleier på natt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 3,5 år, og er gravid (termin 02.02.12). Har fått tilbud om 50% fast nattestilling på sykehjem og 50% fast dag/kveldstilling på sykehjem. Er det noen som har anbefalinger? Hvordan er det å jobbe natt når man har barn. (mannen min jobber 2-4 i nordsjøen).

Er nyutdannet sykepleier.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har også lite barn på 2 år, er nå gravid igjen, og jobber kun natt deltid. Er veldig greit å jobbe natt 50% siden en da har så mye fritid, ift små barn hjemme.... men er jo spent på hvordan det blir å jobbe natt som gravid... er i god form nå, men ved forrige svangerskap ble jeg fryktelig kvalm...er fortsatt tildlig for min del, bare noen uker på vei.. Hvordan er formen din da?

• 2 uker senere...

Hei hei :) Er også rimelig nyutdannet sykepleier (halvannet år siden autoriasjon), og meget "fersk" gravid (6 uker idag).

Jeg jobber natt på en spesialenhet med meget syke pasienter i kommunehelsetjenesten. Jeg er den eneste på jobb i avdelingen, med 8 pasienter, men jeg ringer etter hjelp om jeg trenger det.

Jobber 63% stilling, kun natt.

Selv sover jeg veldig godt om dagen, og har minimalt med plager så jeg jobber og står på for fullt :)

Hvordan går det med dere andre?

Har dere sagt ifra til arb.giver? Lurer veldig på dette siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...