Gå til innhold

Samboer med flyskrekk og bryllupsreise.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tenkt på tog nedover i Europa, men syns det er vanskelig å planlegge og beregne, he he=) Men det ordner seg vel regner jeg med, det gjør bare planleggingen litt vanskeligere enn å bare trykke klikk klikk og bestille flybilletter=)

hi

Kan dere ikke ta båten til Danmark og bile videre derfra da? Det går vel danskeferger dere kan ta bilen med på fra vestlandet også?

Jeg og mannen gjorde det, tok båt til Danmark og kjørte gjennom Tyskland og til Nederland. Bodde i Amsterdam, men siden vi hadde bilen med kjørte vi ut til kysten og så på blomstringen (vi reiste i april), kjørte til Rotterdam, Den Haag osv. Hadde en utrolig fin ferie, var borte i 14 dager.

Nederland er veldig romantisk i blomstringen, ihvertfall om du som jeg er glad i blomster. Bare lukten når du kjører forbi åker etter åker etter åker tettpakket med blomster er ganske overveldende :)

Annonse

Bil nedover Europa anbefales!! Jeg har veldig lyst på en sånn tur, kjøre ned med Italia som mål og bruke god tid på turen. Trenger ikke nødvendigvis planlegge så veldig, bare ta det som det kommer. Krever litt penger med tanke på overnatting da, men tenk for en tur da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...