Gå til innhold

Dere som gikk over termin

Anbefalte innlegg

Hadde dere modningstegn i det hele tatt i forkant?

Sist startet fødselen med rier noen dager før termin. Hadde ikke kjent noe på kroppen i det hele tatt før det var igang.

Nå har jeg en del modningstegn, 14 dager til termin.

Men sånn kan man vist gå i flere uker....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143416579-dere-som-gikk-over-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da er det kanskje håp om at jeg ikke går 14 dager over hvertfall.

Skjønner ikke helt hvordan man overlever 2 uker overtid altså....

Ikke det at man får gjort så mye, men ser for meg at jeg blir innlagt på psyk dersom babyen ikke kommer innen de nærmeste ukene.

Hadde ingen tegn den gangen jeg ble satt igang 1 uke over termin. Var også helt umoden.

Hadde ingen tegn på noe som helst nå før 2. fødsel heller og den startet spontant som lyn fra klar himmel, 3 dager før termin og gikk rasende fort.

med første var jeg moden og hadde litt over 2 cm åpning fra ca 2 uker før termin, gikk en uke over. Hadde mye murringer og modningssmerter flere uker før hun kom.

Med nr.2 hadde jeg modningssmerter og kynnere i 2-3 uker før jeg ble satt i gang 8 dager over termin, pga fostervannslekasje uten rier

Da riene mine begynte gikk det nesten 2 1/2 døgn før jeg fikk 1 cm åpning. Gikk veldig tregt og endte med ks. Slimproppen gikk etter 1 1/2 døgn etter å ha vært inne på sykehuset for en sjekk (var da ikke en gang moden!!!). Håper neste går lettere.

Annonse

Jeg var i uforskammet god form. Husker jeg stod i prøverommet på Vero Moda da jeg var 42+0 og prøvde ei bukse. Men helga før jeg ble satt i gang fikk jeg meg en skikkelig knekk. DRITLEI og litt redd for at det ikke skulle gå bra med babyen selv om oppfølgningen på overtid var god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...