Gå til innhold

Hvor kan jeg få reparert kroppen som har store startproblemer

Anbefalte innlegg

Jeg er dritt lei såkalte modningsrier, hatt det i 3 uker nå!! Da de startet var jeg inne på kontroll siden jeg bare var 35 uker på vei. Jeg ble sjekket og de fant ut at det var regelmessige kynnere siden de ikke hadde påvirket livmorhalsen så mye.

Nå som jeg er kommet til uke 38 begynner jeg å bli rimelig desperat, har hatt tegningsblødning også for en uke siden, så går bare å venter på at det skal sette i gang for fult.

dette er mitt tredje svangerskap så skulle tro kroppen kunne dette, men neida! I går natt var jeg helt sikker på at det skulle bli fødsel siden jeg kjente riene begynte å bygge seg opp. De holdt på fra klokken 24 om kvelden og økte på, da jeg stod opp i 9 tiden lykkelig for å ha vondt begynte de å dabbe av NOK en gang.

Har kommet litt blod i dag når jeg har vært på toalettet, og litt smårier av og til, men ellers ganske så stille og rolig.

Nå i natt kommer de veldig uregelmessig og er ikke spessielt sterke, men håper jo de skal ta seg opp, men det virker som om kroppen ikke helt skjønner hvordan den skal få riene over i neste fase.

Jeg er så sliten å lei å vil helst bare legge meg ned å gråte av fortvilelse, virker som om mannen er lei av alle disse falske alarmene også, for er ikke mye sympati å høste. Han er nok lei av sytingen min og vondtene mine.

Hvor lenge kan man gå slik som dette????? Er så sint på kroppen!

Fortsetter under...

Jeg hører at fødsel nummer en og to er ganske lik. Fødsel nummer to gjerne litt lettere og raskere, og kanskje litt tidligere i forhold til termin enn hva nummer en var,- også kommer fødsel nummer tre og er noe HELT forskjellig....

Nå har jeg bare to selv, og stopper der, så kan ikke bekrefte eller avkrefte noe :o)

Men en ting er sikkert,- UT kommer ungen:o)

Her var ikke fødsel en og to lik :) Nr 1 kom en uke før termin og endte i akut keisersnitt, med nr 2 gikk jeg ti dager over termin og fødselen startet brått med sterke jævlige rier, men endte i vakum da riene plutselig dabbet av.

Fødsel nr 2 var den verste.

Så er vel i grunn bare å gå å vente, men er så innmari lei at jeg snart går på veggen, kan det ikke bare starte sikkelig da??

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...