TONEbabe Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Hallo! Mange som har hoppa over hit? Jeg er i allefall i andre trimester nå Spent på dere andre med SA/MA i høst/vinter som har blitt gravide igjen
*flux* Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er her =) Var hos jordmor i dag for første gang, det var kjempebra, etter å ha vært på et utall legekontroller var det deilig å endelig bare kunne snakke om ting og tang med noen. Vi var der i over en time, tenke seg. Selv om vi skal flytte så får jeg ha samme jordmor gjennom hele svangerskapet da hun også jobber på den helsestasjonen jeg skal til. Genialt. Er det ingen andre her? Hvordan er formen ToneBabe? Er det ikke flott å komme i andre tri? Håper du har en fin sommerkveld.
TONEbabe Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 Hei flux Jeg synes det er veldig deilig å kunne være her ja. Først nå jeg føler jeg kan ta det med ro og kose meg Så flaks at du får beholde jordmor da. Jeg blir også litt gal av alle de forskjellige å forholde seg til rundt omkring... Jeg har ikke vært hos jordmor ennå, skal ikke før uke 20, pga jordmor hadde ferie som kræsja med min ferie osv... I tillegg har jeg jo "nettopp" vært på privat ul, og skal på ordinær ul om 4 uker, så da sa jeg det var greit å vente. Formen min begynner å bli veldig bra. Ikke så trøtt, og kvalmen er borte I dag skal vi på tur med Kiel-båten! Det blir koselig. Så godt at dere har fått årna hus da! Flytter dere langt? Kjøpt enebolig eller rekkehus? Eller er det leilighet? Vi må flytte vi og. Bor i 2-roms i fjerde etasje uten heis :S Ha en fin helg! Føyer meg til det siste du skrev; er det flere kjente her?? Klemmer
isi88 Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Jeg er her ! Ihvertfall i to uker til - da flytter jeg over til tredje trimester Nok en milepæl i vente! Synes tiden går så utrolig fort, og håper det forsetter slik fremover til termin Så kjekt å se flere her inne ! Håper det står bra til med dere! Hvor langt er dere på vei nå ?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Hei:) Jeg hadde en MA for snart 1år siden. Er nå i uke 18. Husker deg fra ufrivillig abort.
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 25. juli 2011 #6 Skrevet 25. juli 2011 Hei hei. Jeg har hoppet inn her for 2 uker siden, mistet i januar. Godt å være kommet over i 2 trimester, var sinnsykt spent på begge UL. Hadde en i uke 9 og en i uke 12 Så nå kjenner jeg at jeg har startet å slappe av, å glede meg over alt. Fint å se at det har ordnet seg for så mange
TONEbabe Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2011 Oi, se her var det kjente nick ja Så moro! Og isi88; du har kommet langt nå, ja. Tida flyr. Jeg er snart 15 uker, og gleder meg til ultralyd i august. Godt å se det går bra med dere, litt godt å kunne slappe av litt mer nå som man er kommet et stykke på vei:) Klem
Bella med baby i magen Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 Hei! Jeg kjenner igjen et par navn her. Kommer selv fra "ufrivillig abort". Mista i nov i fjor og etter noen mnd med prøving så endelig! Er 12/3 idag, og krysser fortsatt fingrene for at denne gangen går bra :-) Formen er stort sett fin, og magen har allerede begynt å vise syns jeg. Er så stolt av den lille kulen og gleder meg til den vokser mer! Vi er super happy og det er sikkert dere også. Gratulerer til dere alle! Så moro at det er flere som følger hverandre her inne. Lykke til videre :-D
Tussimamma Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg er også her, mistet i oktober. Denne gangen har alt gått bra, er i uke 21 nå, og er i fin form. Tida går så fort, magen vokser og nå begynner jeg å føle meg "skikkelig" gravid! Lykke til alle sammen, så bra at det det går bra med så mange!
TONEbabe Skrevet 30. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2011 Så bra Tussimamma, du er vel straks på 3. trimester du nå Deilig at du er i god form da, vært det hele veien eller? Jeg er halvveis! og det er visst ei jente hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå