Gå til innhold

Sjekka mob til typen idag,fant noe mistenkelig

Anbefalte innlegg

Her er det samme person som skrev innlegget "barnevernet tar barna mine" blablabla.. Om en datter som ble mobba på skolen, og om hjelpetiltak som ikke fungerte. Og for ikke å snakke om en eksmann som skemte med at BV skulle ta barna hennes.

Sett deg å skriv en novelle istedenfor å sitte her å finne på historier.

Nøyaktig samme skrivefeil og skrivemåte/forkortelser etc.

Og gjørt? Det heter gjort! Sagt det før og sier det igjen...

Fortsetter under...

Eh...visst er mora slem, men hvordan mener du typen din er noe bedre? Du sier DE har blitt enige om å ikke si noe til sønnen om hvem som er faren? Da har jo typen din SELV fraskrevet seg sønnen sin, og han er like delaktig i løgnene som mora er!

Syns ikke synd på ham i det hele tatt, fedre har faktisk rettigheter her i landet, og han burde ha ordnet opp i dette så fort han fikk vite at han hadde en sønn, ikke gått med på å skjule det.

Så er da spørsmålet: HVORFOR har han gått med på å skjule at han er faren til denne ungen? Av hensyn til mora? Fordi han ikke er interessert i å ha noe forhold til sønnen?

For hvis det er sånn at han hele tiden har ØNSKET kontakt med sønnen sin, å være en far for ham, men lar det være fordi mora ønsker det sånn, da lurer jeg veldig på hans følelser for mora... da må jo ønsket om å gjøre henne til lags være større enn ønsket om å være en far for sønnen sin...

Svada fra ende til annen. Jeg kjenner også igjen denne rotete skrivemåten, skrivefeilene, forkortelsene og ordlegginga. Ikke gidd å bruke energi eller sette dere inn i denne fiktive situasjonen. Kjøp heller e bok fra norske serier. Der slipper dere alle skrivefeilene, og dere kan kjøpe oppfølgeren om det var spennende.

Jeg har ikke skrevet noen andre innlegg her.Jeg er helt ny her. Jeg finner ikke på noen historier,dette er faktisk pure fakta.. Hvorfor ska du beskylde meg for det?? Jeg skriver inn her,for å få hjelp,ikke for at du ska finne ut hvem jeg er.. Men du tar helt feil,jeg har ikke skrevet her før.. Ja vel så har jeg masse skrivefeil,men er slikt jeg skriver og snakker.. Take it or leave it!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...