Gå til innhold

Sjekka mob til typen idag,fant noe mistenkelig

Anbefalte innlegg

Sjekka mob til typen,der fant jeg flere mld fra ei han har barn med..Kun jeg og 2 av hans søsken som veit at han har en sønn fra tidlere forhold. Dette er veldig hemmlig,og noe vi ikke snakker om.Jeg har spurt han flere ganger om han vil møte han osv. Gutten er nå 21 år. Det som er at han aner ingenting om dette. "faren til gutten " som tror han er faren veit jo selvfølgelig ingenting. Han tror jo han er far. Syntes dette er stygt gjørt av henne,både mot sønnen sin,og mot sin mann.. Hun har jugd i alle disse åra,og skjult dette godt- Typen min og hu,har bestemt at dem aldri ska si dette til han- Men det j ikke forstår,(er at jeg nå har funnet 2 mld fra henne på tlf hans- Den ene er fra juni ifjor,og ei fra nå juni nå)hvorfor dem holder kontakten ?? Dem er jo ikke inntrisert å avsløre det,så hva er vitsen??Veit hun betydde mye for han,mens dem var sammen.. Har jeg noe å beskymre meg for?? På mld så virka det for at han hadde spurt henne,om hvordan gutten hadde det osv,hun svarte at han hadde flytta for seg selv osv.. Virka ikke farlige de mld.men jeg forstår liksom ikke helt hvorfor de ska ha kontakt?Min type er veldig sjalu,og j har kun kontakt med venninner/kompiser ..Vet han er seriøs,han er ikke typen til å være utro.. Ps.. fant en mld fra henne på nyttårsaften også..Forstår ikke helt vitsen jeg da,men ..Hva syntes dere??

Sjalu

Fortsetter under...

Herregud tenk så sårt for din mann å ikke kjenne sin egen sønn?? Selvfølgelig er han interessert i å vite hvordan barnet hans har det! Og jøss for en kjerring ho eksen er som har holdt sønnen vekke fra sin far i så mange år, og jugd for sin mann så lenge?? Jeg skjønner godt at din mann trenger en liten oppdatering i ny og ne, må være fælt å vite at du har en sønn du ikke kjenner .... Hadde jeg vært deg ville jeg tatt initiativet til å bli kjent med denne gutten, bedre sent enn aldri.

Ja,jeg vet.Jeg har spurt han flere ganger,om han vi ta kontakt.Men han kan ikke,så lenge hu nekter. For da vil det komme fram at hu har vært utro osv,gått bak ryggen dem i så mange år.. Men hvorfor kan han ikke si til meg,at han ønsker oppdatering fra mora?? Hvis det kun er det,så ska jeg ikke si noe på det nei...

HI

Annonse

Hvis dette er sant.. så ville jeg snakket med min mann, og hans ex.. og forklart at det kan være greit for barnet (selv i en alder av 21) å få vite at pappa ikke er hans biologiske far. Sjokk å få vite det på annet vis.. (f.eks på sykehus om han trenger en nyre el.) Både for den mannen som tror han er far til barnet og barnet! Dette er forferdelig dårlig gjort av henne. Jeg ville ikke klart å holde noe slikt hemmelig...

Så mannen din må forsake et helt liv sammen med sin sønn for å dekke over livsløgnen til sin forhenværende kjæreste. Han må jo elske henne høyere enn selve livet, som ofrer så mye for et annet menneske..Har du tenkt på det?

Mannen din har ikke noe ansvar for å lyve og opprettholde en så stor løgn, selv om en avsløring vil være opprivende for mange parter.

Eksen hans bor ca 3 timer unna han,og jeg kjenner henne ikke.Han hadde nok blitt meget sint,om j hadde tatt kontakt. Jeg er helt enig med deg,syntes det er så slemt gjørt at gutten har levd på en løgn hele sitt liv. Hun har ført både sin sønn,og sin mann bak lyset. Helt utrolig at hu hr hjerte til noe slikt. Men jeg må holde det hemmlig,j holder alltid det j lover.Og sp når det gjelder min kjære- Så må bare ,selvf om j syntes det er sikklig lumpent. Dette har j ikke noe med,som han sa for noen år siden,da han fortalt meg det. J bad han ta kontakt med han,men han kunne ikke sa han.Da må jeg bare respektere dette.. Men forstår ikke hvorfor de ska holde kontakta,når de har bestemt at det aldri ska avsløres.. Enten kan dem stå fram,eller så kan dem holde opp å ha kontakt.Men hvis gutten vil,kan han ta kontakt med han osv..

Hi

Selv om han ikke kan ta kontakt med barnet pga andre hensyn, så er det vel ikke dermed sagt han driter i gutten? Klart han ønsker å holde seg oppdatert på den fronten! han har et barn fra før som han ikke har kontakt med, noe som er latterlig i seg selv, men la nå mannen få ta del i livet til sin egen sønn om han ønsker det..

Det stakk litt i hjertet ,å lese det du skrev.Mener du det ?? Typen min,er en ærlig person som alltid er ærlig og snill.Men har en så stor hemmlighet.. Tror du han elsker henne ennå?? Vi har vært sammen i over 4 år

HI..

Jeg føler ikke det,for jeg tror at dem "bruker " han som en unnskylding for å holde kontakt. For hadde dem tenkt på gutten,så hadde han fått vist sannheten.. Men hvem er jeg som kan si noe slikt?? Jeg sitter bare på sidelinjen og ser hva de driver med... Og ja,jeg kjenner det stikker i hjertet hver gang jeg finner en gammel mld fra henne.Han vil ikke at jeg ska ha kontakt med motsatt kjønn (han er sjalu nemlig)og vi har da en avtale om at det gjelder begge.Jeg har fortalt han alle mine hemmligheter,han vet alt om meg.Så hvorfor ska han holde skjult at han skriver med henne?? Han veit jo at jeg gjerne kunne tenke meg,at de hadde møttes,blitt kjent osv. Så forstår ikke helt problemet ,at han holder ting skjult for meg..

HI

Annonse

Jeg tror IKKE dette er snakk om at han elsker henne ennå, HI.. Men jeg tror nok dette er forferdelig vondt for han, at han har et barn han ikke kan vedkjenne seg på grunn av hensyn til andre.

Men jeg tror det er viktig at gutten snart får høre sannheten. Ikke bare for hans egen skyld, men det har også med arv og gjøre. Økonomisk og genetisk. Greit å vite hva man fører videre den dagen gutten selv blir far, tro meg! Jeg er adoptert og det er veldig leit å ikke vite hva jeg fører videre til barna av arvelige sykdommer, ikke vet jeg hvem barna likner på (de som ikke likner på faren og hans side av familien) osv..

Unskyld meg HI men måten du skriver på, fremstår du som litt korttenkt!!

Og stakkars "faren" som tror han er faren..og synes egentlig litt synd i din type også hvis han gjerne vil ha kontakt med sønnen sin...

21år gammel?? Da er vel din type iallefall nærmere 40?? Må være forferdelig å ikke ha kontakt med ett barn, eller ha en slik "hemmlighet"

Beklager leste etterpå at det er moren til gutten som ikke ønsker kontakt...

For ei kjerring da, kanskje det er på tide at typen din står frem...

En dag kommer vel sannheten om hennes "utroskap" ut uansett..synes fryktelig synd på "faren" til denne gutten som tror han er det...hjelpes...huff:(

Og sønnen...

15.35

Beklager,jeg snakker alltid før jeg tenker,så derfor kan ting virke litt rotete.. Referere til mine skirvefeil,og talemåte..

Jeg syntes veldig synd på han.Jeg har selv barn,kanskje derfor jeg reagerer slikt jeg gjør--.Jeg mener at barna har rett på å vite hvem som far osv.. Dette er jo løgn og bedrag,som hu har holdt skjult i mange år. Men jeg kan ikke gjøre noe her,må bare stå å se på.. Må respektere hans sitt valg.Men syntes dere jeg ska konfrontere han med de mld jeg fant?? Eller ska jeg bare la han være,for tydligvis så må dette gå mer inn på han enn han selv gir uttykk for..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...