Gå til innhold

vær på sjukehuset for kontroll....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått påvist eggehvite i urinen,forhøyet blodtrykk og ødem så ble sendt på sjukehuset i dag...

er 5 dager over tiden så ble samtidig sjekket og har 3 cm åpning,hodet festet og laaangt ned i bekkenet så legen bestemte seg for å røske litt oppi/strippe meg så får vi håpe det skjer noe snart :D skal ut igjen på lørdag om noe ikke har skjedd til da for å sjekke blodtrykk o.l.

sitter her med murringer og bare håper den lille kommer snarest for er sliten og lei nå av bekken og vondter.

har vist en del forkalkninger i morkaken og lille var vist litt under normalvekst men såg ut som h*n har dt bra :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du våkner i natt og har vondt ;) Lykke til!!

Skrevet

hehehe :D tusen takk :))

Skrevet

Så spennende, kanskje litt for spennende forresten... Bra de følger opp. Håller tummarna før att det kommer igång ordentligt før dig snart! :) i natt kanskje.. Håpe, håpe..

Skrevet

Er akkurat som meg d der! Skal til legen å sjekke blodtrykk og urin igjen nå. Fikk påvist lett til moderat svskapforgiftning på mandag så de holder ett ekstra øye med meg nå. Har vært nøye med å slappe godt av de dagene som har vært så føler beina har blitt litt mindre men er godt de passer på oss! Har en uke til termin idag, så i "verste" fall må jeg gå over tiden jeg også... Lykke lykke til, håper du er på sykehuset nå og møter babyen din! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...