Gå til innhold

Kan man bruke bunad i bryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor skifte??? Og jeg har lurt på det samme selv. Jeg har brukt bunaden min 6 ganger kanskje, men ikke i brylluper, noe jeg synes er synd. Nå skal jeg bare til kaffe om 2 mndr, så da blir det kjoe. Har ikke bruukt bunaden i andre brylluper fordi ingen andre bruker sin. Trist synes jeg. På min invitasjon skal det stå bunad i tillegg til kjole og dress!

klart du kan bruke bunad i bryllup, men skal du drikke utover kvelden,så ville jeg nok bedt deg om å ta med skift,for å skifte etter middag,feks.

det tar seg ikke ut å være full i bunad, og det er en uskreven regel også det her.....

Annonse

Ja! Elsker bunad i bryllup. Bonderomantisk:)

Da søsteren min gifter sag hadde bæde brudens mor og brudgommensmo og far og egentlig de fleste på seg bunad. Eneste grunnen til at jeg ikke har er at jeg ikke får bestemt meg for hvilken jeg vil ha....

Der tar du feil, for bunad er ALDRI feil..Mange bruker bunad på gallamiddag på slottet bl.a....SÅ kjole oghvitt= bunad, galla = bunad, sort dress= bunad..

Men har opplevd bryllup "galla" spesifisert IKKE bunad.....Så måtte mannen leie/kjøpe smoking, jeg lang og fin nok kjole...Det ble dyrt.....Pluss at vi måtte reies og overnatte og drikken måtte kjøpes selv utover kvelden....Det kostet oss til slutt nesten 10 000 den kvelden gitt. Men vi hadde det moro, men vi hadde nok sagt nei om vi visste hvor mye penger som ville gå med...VI avbestilte sommerferien bl.a..:o(Ja,ja, nei,nei,- folk må få gjøre som de vil)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...