Gå til innhold

Vet ikke om jeg synes dette er greit, ang. samboer og hans eks

Anbefalte innlegg

Du kunne jo bare sagt du ikke var interessert? Og uansett, du ble jævlig kjapt gravid, hvis det er seks måneder siden han flytta. Sikkert rimelig kjipt for den ungen han har fra før, i løpet av få måneder flytter pappa, han får ny stemor, og en halvbror/søster...

Fortsetter under...

Dette har ikke noe med hovedinnlegget å gjøre, men jeg MÅ bare kommentere dette svaret ditt hi...

Man kan ikke bestemme hvem man forelsker seg i, men med mindre dette ikke var dyp kjærlighet vet første blikk (noen det sjelden er, det forveksles nemlig ofte med begjær), så hadde både du og han hatt mulighet til å stoppe dette før dere nådde det punktet hvor dere begynte å utvikle følelser. Blir så oppgitt når noen sier "det skjedde bare" Hva betyr liksom det? "OPS! PLUTSELIG lå vi bare i senga, hvordan skjedde det??" eller "man kan ikke bestemme hvem man forelsker seg i; Nja.. jo, til et visst punkt kan man det. Er mannen opptatt, IKKE send/ svar på flørtene meldinger, STYR UNNA! Ikke oppfordre eller utfordre en opptatt person.

Det finnes mange menn man kan få en flott tone med, hvor kjemi og alt klaffer fra første "hei", men det er ikke dermed sagt det er fritt fram for det.. Spiller heller ingen ting om det ikke skjedde noe for bruddet med kona. Poenget her er at han fikk valget mellom deg og henne, hadde du avvist denne gifte mannen fra starten av, så hadde dere ikke vært i denne situasjonen. Du må se ditt ansvar, du også, HI.. MEN, han hadde det vel ikke bra i ekteskapet siden han valgte deg, så jeg dumper ikke all skylda på deg, så det er sagt. It takes two to tango..

Er glad på dine vegne og på forholdet sine vegne, at han valgte det eneste riktige og kom hjem..Men så dukker spørsmålet opp, HVORFOR foreslo han i det hele tatt å overnatte, når han tydeligvis orket å kjøre hjem allikevel? Jeg ønsker selvfølgelig ikke en kjærlighetssorg på deg, men det er ikke uten grunn at det finnes uttrykk som sier " Man høster som man sår", "what goes around, comes around", "man mister han på samme måte som man fikk han" (han har jo allerede vist deg at har en bedriten familieverdi), om et forhold starter med utroskap ender det OFTE med utroskap, Karma osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...