Gå til innhold

Vet ikke om jeg synes dette er greit, ang. samboer og hans eks

Anbefalte innlegg

Hadde sympati frem til jeg så at han gikk fra henne pga deg. Smake egen medisin kanskje? For jeg har barn med en jeg ikke er sammen med, han er i nytt forhold, jeg er ikke, men jeg hadde sagt nei til at han sov over her pga henne, enda det med 200% sikkerhet ikke hadde skjedd noe melom oss. Det har det ikke gjort på 5 år, og vi er helt ferdige med hverandre. Men denne situasjonen... vel, lykke til videre i dette dramaet!

Fortsetter under...

Jeg sliter litt med å forstå eksen her. Hadde en mann dumpet meg til fordel for ei annen jente, hadde jeg faktisk ikke giddet å ha ham i huset på overnatting. Såpass selvrespekt bør man ha.

Om det ikke skjer noe, om du stoler på i forhold til det, så er det uansett ikke greit.

Han gir signaler til henne som er lite respektfullt ovenfor deg. Og det er ikke greit. Det er jo heller ikke greit i forhold til henne, å gi falske håp.

Jeg aner faktisk utlede i osen, det er ingen grunn til at han skal overnatte, særlig ikke år du ikke vil.

Han overnatter der kun fordi han av en eller annen grunn ønsker å være sammen med henne og barnet, begge to I forening. I hjemmet. Ham vakler, og du får det best med deg selv om du stikker.

Annonse

Jeg hadde IKKE tolerert det!!

Han visste vel hvor langt det var å kjøre og at det ville bli sent! Da kunne han vel heller ha ventet til dagen etter med å kjøre henne!

Totalt uakseptabelt å skulle sove over hos x'en!! WTF?? Jeg hadde klikka!!

Hadde det vært meg hadde jeg sagt om du overnatter så trenger du ikke komme hjem igjen...

Hver enkelt burde være såpass oppegående og smart at man vet at når man er i et forhold så sover man ikke over hos eksen... han burde heller kansje da kjørt barnet hjem dagen etter på om han/dere visste dere skulle komme hjem så sent?

Sjukk i huet er det han er... han kan heller ta in på hotell eller noe og sove over der... idiot som i det hele tatt foreslår noe slikt..

Ja, si nå enda til mannen som forlot henne for din skyld at han ikke skal komme hjem igjen. Lurt! Og det heter ikke sjukk i huet... sjukk sier de som har tale feil som sjole, sjøtt osv. Så ville ikke hørt på 22:34 var jeg deg HI.

Har jeg forstått dette rett?:

Han forlot dama si til fordel for deg for 6 mnd siden

Du er nå gravid

Og han vil sove over hos eksen?

Tror nok han er en vinglepikk som ikke klarer å bestemme seg og som har funnet ut at gresset ikke er grønnere på den andre siden...

Annonse

Må nok si meg enig med 00:01...

Ikke rart det blir mange mine-dine-våre barn når folk allerede er gravide, seks måneder etter at man har forlatt forrige partner... Kanskje man bør vente litt, siden det vel er relativt vanlig at menn går tilbake til eksen etter en stund...Jeg tror uansett jeg ville ha slitt litt med å stole på en mann som hadde forlatt kone og barn for min skyld jeg da. Men nå ville ikke jeg lagt meg etter en mann med kone/samboer uansett, så det er jo bare et hypotetisk spørsmål...

Om han VIL være utro, så ER han det..Med x-en eller andre..SÅ omhun hadde nektet ham og overnatte i kveld, så hadde han fått en annen mulighet en annen gang..Blir som med egne barn som er ungdommer og sex..Man kan nekte de og ha kjærester på overnatting,men man VET de vil komme til og sex med de uansett....Man gjør det bare litt vanskeligere for de..

Så om HI's kjæreste har lyst og prøve andre, så kommer han til og gjøre det...Denne natte eller annen natt.:SÅ like godt og hoppe i det som å krye i det.Er det en helt uskyldig overnatting så er ingen skade skjedd, så jeg ser ærlig talt ikke problemet her..EN mann er ikke verdt og sitte og bkymre seg for og vente på...Man SLÅSS ikke med andre kvinner om en mann, man finner en som er like glad i en selv som man er i ham og får et forhold med gjensidig respekt og troskap..

Og til slutt- det var slutt for 6 mdnr siden, PGA HI, og hun har allerde rukket og bli gravid...Jeg vet ikke helt jeg, men dette blir GARNATERT mine, dine, deres og demser barn om noen år................

Jeg kunne glatt ha overnattet hos noen av mine ekser. Det kunne mannen også. En gang hadde jeg en eks boende hos meg i tre uker da han jobbet på min hjemplass. Kona hans var bare glad for den ordningen. Da sparte de penger til hybel.

Mannen min skal overnatte hos en eks i helgen. Da skal han på skolejubileum. Det er helt greit for meg.

6 mnd siden han gikk fra kona si, til deg. Du er gravid og det er allerede knute på tråden? Nå vil han overnatte hos kona si - hun er vel det enda om de var gift - og ungen de har sammen. Han har vel funnet ut at gresset ikke var grønnere på andre siden av gjerdet og vil kanskje tilbake til forholdet sitt igjen? Jeg håper hun dama er lur nok til å nekte han innrykk.

Som man får dem sånn mister man dem også er det noe som heter.

Han hadde klart å kjøre 8 mil klokken 22 om kvelden om han VILLE ...

Klart det har noe å si hvordan bruddet skjedde og hvor lenge siden det er. Hadde aldri villet overnatte hos en eks om det var aldri så praktisk.

I dette tilfeller syns jeg det lukter ugler i mosen. Man blir jo ikke bare trøtt sånn plutselig. 8 mil er ikke SÅ langt og var han trøtt ville han sagt det da han reiste også. At det kom til å bli heavy pga at han var så trøtt.

Mannen min har ofte vært ute og kjørt sent i forbindelse med mange ting. Blir han trøtt, så stopper han og sover 15 min. Det er det som skal til, i alle fall i følge Trygg Trafikk og disse andre.

Beklager, men syns dette hørtes syltynt ut.

Selvfølgelig er X`n enda singel. Er jo så nytt forholdet deres og ikke rart hun ikke har funnet noen ny,

Forøvrig håper jeg dette er et tulleinnlegg. Er vel ingen som er så dum?? En høster så man sår;)

Jeg hadde ikke brydd meg om min mann hadde sovet over hos sin ex. Vi alle har god kontakt og kan gå inn og ut hos hverandre. Hun har også en ny mann.

Tror ikke min mann hadde reagert om jeg hadde sovet over hos min ex heller. Vi har alle vært på hyttetur sammen, siden han ikke kan ha barna alene. Så vi har tatt hytteturer sammen, slik at ungene kan være mer sammen med sin far og vi alle får litt ferie.

Men nå bor vi såpass nerme hverandre at det å sove over hos hverandre er ikke aktuelt. Jeg har sovet over hos en annen ex av meg som jeg ikke har barn med og han er singel. Meg og min mann sover alltid der når vi er der, sammen eller alene. To av hans ex'er sover hos oss når de er i byen også.

Men slikt må en føle på selv. Ingen av oss er sjalu, vi stoler på hverandre.

Hi her.

Ja, han kom faktisk hjem i går. Hadde reist etter å ha drukket litt kaffe. Ble veldig glad for å få ham hjem, jeg var jo litt engstelig.

Og dere som nærmest håpet at jeg skulle få smake min egen medisin, det er sjelden man kan noe for at man forelsker seg. Den gangen vi gjorde det, skulle jeg tvunget ham til å bli hos kona si da, når det var meg han ville ha? For å gjøre henne en tjeneste?

For ordens skyld, det skjedde ingenting fysisk mellom oss før han hadde brutt med henne, det var mitt krav.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...