Saftsuse 84 Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har aldri hatt tabelltrekk, men i år fikk jeg dette, og regner med at det er riktig beregnet, men begynner nå å bli litt nervøs. Jeg har ei årslønn på 300 000,- + at jeg går en del overtid. I fjor tjente jeg ca 340 000,- hadde da 32% + at jeg får fradrag for 3 barn. Jeg fikk igjen 15 000,- på skatten i år. I år har vi kjøpt hus, så hus + bil lån er på ca. 1.8 mill. Jeg er usikker på om det er nok med tabelltrekk 7100?? Noen som har peiling??
Musemor med tre søte små Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Sammen med skattekortet fikk du et ark hvor det stor hvilken inntekt skattekontoret tror du vil ha i år, og hvilke fradrag de tror du vil ha. Ut at dette grunnlaget har de beregnet hvilken tabell du skal bli trukket etter. Se også http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skattekort/
BettyBoob Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 umulig å si, men hvis denne tabellen er gitt i samhold med dine inntektsopplysninger fra i fjor, og du regner med å tjene det samme i år bør du gå i omtrent null.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå