Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve meg her inne :)

Jeg er nå i uke 17 med min tredje, og jeg er diiiger!!! Skal på ul neste uke og er litt redd for at det er to, men legen min sier det er helt normalt og blir fort stor når man får tre tette! Noen andre som er blitt tidlig stor?

Flere som har termin rundt julaften? Jeg har term 25 desember!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er diger, tilogmed mamma spurte om jeg var sikker på at det bare var 1 der :)

er 16 uker, og dette er min 3 :)

Skrevet

Kjenner meg igjen!!!! Har fått flere kommentarer, noe jeg synes er både greit og av og til ugreit (kommer an på kommentaren, hehe). Er i uke 17, men ser vel ut som jeg er 5-6 mnd på vei. Og jeg VET at der bare er 1 inni der....

Skrevet

jeg er i uke 19 med nr 3. ikke veldig stor:) termin 23/24 desember:)

Skrevet

Jeg er førstegangs, og er likevel ganske stor. Er uke 17+6 i dag. Har vært på tidlig UL, og sett at det bare er en inni der. Jeg trodde det skulle ta mye lenger tid før det var synlig, da jeg er litt rund i kantene fra før av, men der tok jeg jaggu feil. Har termin 4.januar.

Skrevet

er 19+5 og jeg har også en enorm mage! den kom tidlig også, så jeg var seriøst redd for at det var flere der inne;) heldigvis er det bare en, men ettersom dette er mitt fjerde barn er det ingenting som holder igjen, magemusklene er ødelagte for leeenge siden..

synes magen er megafin da, så jeg er bare fornøyd :)

Skrevet

Er vel i uke 17 med nummer tre, og tilogmed jm suprte om jeg var sikker på att det ikke var 2 der inne... Dette er altså nr tre, eldstemann er 3,5, og minstemann er 2:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...