Gå til innhold

Hvor mange bodyer i hver str?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du tenkt å bade babyen hver dag, og skifte body hver dag? Eller har du tenkt å bade babyen annenhver eller tredjehver dag?

Er du villig til å vaske litt for hånd innimellom hvis det er mye gulping?

Jeg hadde ikke mer enn 4-5 bodyer i hver størrelse, og har det fortsatt ikke...

De vokser så raskt, kjøp 5-6 i str 56 til å begynne med, så ser du etterhvert om du trenger flere. Ikke vits å kjøpe i str 50, de passer bare ei uke hvis du får et normalt stort barn. Og ikke kjøp de som har konvolutt åpning, blir bare klumpete. De med knapper på skulderen er best (synes jeg) De har pakker med 6 stk i på H/M, jeg liker godt de fra Reflex. Pleier å koste 100,- for tre. De har de på Reflex og Barnas hus.

Takk for svar. Kommer ikke til å bade baby hver dag, men er forberedt på at det blir litt gulping. Storebror var også en gulper. Storebror var også 50 cm ved fødselen, så jeg kjøper ikke noe klær i str 50 denne gangen. Har uansett ett par bodyer og sett i str 50 fra storebror. :) har allerede fire bodyer i str 56, så da kjøper jeg ikke så mange flere. :)

HI

Jeg har hatt ca 12 bodyer i hver str til mitt barn. Jeg synes 5 er alt for lite. Bodyene ble fort griset ned med gulp, melk og av og til bæsj. I tillegg så er det ikke alltid bodyen matcher med bukse/sparkebukse eller kjolen. Det er derfor greit å ha noen å variere i (om man ikke bare går for nøytrale da).

Jeg hoppet vel over str 56 jeg da (fikk en litt stor jente). Begynte rett på str 62. Synes det selv er lurt å kjøpe "sett" i klærne. Så liker jeg bodyene som har knepping foran i de minste størrelsene (str 56/62) Nå som jenta mi er 3 mnd, så liker jeg bedre bodyene med knepping på skuldra (str 68)

Dårlig gjort å villede HI som stiller et enkelt spørsmål da jenter! Det er vel knapt noen som bare har 4-5 bodyer til babyen! Min bruker 80-86 nå. Jeg hadde ikke supermange i str 50, kanskje 15-20 som ble brukt. I de neste størrelsene og frem til nå har han hatt 35-40 i hver størrelse. Vasker klær hver andre eller tredje dag, men blir jo endel skift, pluss at det er moro å pynte og variere med fargene.

Annonse

5-6 bodyer holder ikke her i huset! Jeg har en på 3 uker og han bruker 4-5 bodyer hver dag + 2 pysjer .Han trener til VM i gulping så her blir det en vask med bodyer hver dag.Bare i stelleveska har jeg 3 bodyer til en hver tid.

Har aldri skjønt det med at det holder bare 4-5 skift til baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...