Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Del Skrevet 20. juli 2011 Føler vi fikk litt dårlig start denne gangen! Sist graviditet gjorde jeg alt perfekt; ikke noe alkohol, ingen sykdom eller infeksjoner, spiste ingenting jeg ikke skulle og så videre... - Denne gangen drakk jeg masse alkohol første helgen, (noe jeg nå er blitt fortalt at ikke skal ha så mye å si så tidlig) - Så to dager inn i svangerskapet fikk jeg kraftige symtomer på urinveisinfeksjon og fikk da en antibiotikakur. - Det viste seg å ikke være det, men kuren forsterket soppinfeksjonen som mest sannsynelig var den opprinnelige årsaken! Legen min har forsøkt å berolige meg med at dette skal få svært lite å si der inne, og at det heller er mer skadelig å stresse og bekymre seg dette... Men jeg får fortsatt litt dårlig samvittighet med tanke på hvor utrolig flink jeg var sist! Hilsen fra en bekymrer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143415632-noen-fler-med-soppinfeksjon-allerede/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå