Gå til innhold

Er dette innlegget sant??

Anbefalte innlegg

Sv: Er det noen her som har vokst opp med stemor/stefar? NYTT 20:59 20.07.2011 Jeg har... Min stefar gjennom 4 år misbrukte meg seksuelt i to år, og banket min mor gul og blå... Sendte henne på sykehus og forårsaket en spontanabort i femte mnd mens jeg så på... Min stemor har aldri akseptert meg som min fars datter, og har stengt meg ute ved hver anledning... Det vil si jul, bursdager, familieselskap osv... Min far er en tøffel, og min mor var pillenarkoman pga av min stefar. Jeg flytta til mine besteforeldre, og det var FRIHET! Bestefar døde desverre altfor ung, og jeg fikk en ny sorg å bære på. Nå er jeg selv stemor, og prøver så godt jeg kan, men det er vanskelig! Det viktigste er å inkludere, akseptere, være glad i, og gjøre så godt man kan. Jeg er også veldig åpen om jeg føler at jeg har gjort urett, og innser at vi lærer hver eneste dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143415569-er-dette-innlegget-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alvorlig talt!

Det var jeg som skreiv det, og selvfølgelig så lyver jeg ikke om en sånn oppvekst! Dette er desverre bare toppen av isfjellet, det er ikke alle som har vokst opp i ett A4-liv. Nå er jeg mamma selv, og jeg har vært livredd for at barna mine skal ha det slik som meg. Jeg har forresten gjort en god jobb med ungene, og jobber for tiden som spesialpedagog i en barnehage. Jeg har ett flott liv, og har valgt å legge fortiden bak meg, men klart jeg føler det på kroppen innimellom... Slikt kan man ikke stenge ute og glemme.

S.S (hi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...